نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دستگاه فرهنگ و هنر باید از سیاست بدور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صفر قاسمی معاون مدیر کل و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی قادی امام جمعه نشتارود ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ دینی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان از لزوم احیای انجمن قرآن و عترت در شهرستان تنکابن سخن گفت .

قاسمی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه نشتارود گزارشی را از نحوه فعالیت و برنامه های پیش رو با توجه به اینکه در ابتدای راه قبول مسئولیت قرار دارد ارئه و افزود : تقویت فرهنگ دینی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، همچنین بروز رسانی کانو ن های موجود با توجه به اینکه در منطقه بیش از یکصد کانون وجود دارداز اولویت های کاری اینجانب است. ایشان تقویت هنر دینی ، تئاتر و موسیقی با محوریت مذهب را از اولویت های دیگر خود برشمرد و اظهار داشت : دستگاه فرهنگ و هنر باید از سیاست بدور باشد. وی با بیان این مطلب که ائمه محترم جمعه و جماعات به عنوان حامیان اصلی فرهنگ و هنر مطرح هستند و محوریت دارند ،اظهار داشت : دست یاری و نیاز دراز می کنیم و خودمان را تسلیم احکام شرع مقدس می دانیم و از نظرات، تذکرات و انتقادات استقبال می کنیم .

امام جمعه نشتارود نیز ضمن تشکر از حضور ایشان و تبریک به منظور قبول این مسئولیت مهم اظهار داشتند : نقش فرهنگ بر هیچ کس پوشیده نیست . مسئولیت سنگینی است ، انتخاب هم انتخاب بجا و دقیقی بوده، باید با توجه به شرایط قوی عمل کرد ، قطعاً چالشها وجود دارد . باید به روی ترویج فرهنگ بومی منطقه کار شود چون مورد غفلت قرار گرفته ، متاسفانه غرب مازندران همه جوره محروم واقع شده هم عمرانی هم فرهنگی با این سبقه فرهنگی که دارد اصلا مورد توجه نهاد های فرهنگی علی الخصوص صدا و سیما مرکز استان نیست. در بحث های دیگر دقت شود موازی کاری در بحث فرهنگی زیاد است این ها  با هم حتی المقدور هماهنگ شود . مهم ایجاد زمینه کار فرهنگی است. قانون مندی ، نظارت همراه با تعامل نیز وجود داشته باشد .که بحمدا... با درایتی که از شما سراغ دارم این کار حتماً به نحو احسن به انجام می رسد.

وی در پایان برای ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که این تفویض اخیارات از سوی دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان به غرب استان برای توسعه و پیشرفت منطقه صورت پذیرد و از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به خاطر این موضوع و درایتشان تقدیر و تشکر کرد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
جنتی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 08:46

دانشگاه رحمان رامسر دوره های زیر را با همکاری آکادمی das انگلستان وارائه گواهینامه بین المملی برگزار می نماید :
١-سر ممیزی رسمی و بین المللی iso9001-2008 ثبت IRCA
٢-مبانی ، تشریح الزامات و مستند سازی iso 9001:2008
٣-تشریح الزامات ،مستند سازی و ممیزی داخلی HSE
٤-مدیریت کیفیت در صنعت ساختمان
٥-آشنایی با s5(نظام آراستگی محیط کار )
٦-آشنایی با sfbb
٧-مدیریت بازاریابی
٨-مدیریت فروش
٩-مدیریت استراتژیک
١٠-فنون مزاکره
اطلاعات بیشتر:
www.Rahman.ac.ir
01155266513
داخلی ١١٦

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد