نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

حسین سروری که به مناسبت 16آذر روز دانشجودر دانشگاه پیام نور

حسین سروری که  به مناسبت 16آذر روز دانشجودر دانشگاه پیام نور 

فرماندار شهرستان رامسر گفت:دانشگاه مرجع علمی ، فکری  و شاخص مهمی  برای یک جامعه پویا و بالنده است.

حسین سروری که  به مناسبت 16آذر روز دانشجودر دانشگاه پیام نور حضور یافته بوددر جمع دانشجویان  طی سخنان جداگانه ای افزود:دانشگاهها شاخص برای زندگی آینده ،پویایی ،رفاه و توسعه ملی،و حیات فردای روشن کشور است.

وی اظهار داشت:در دورنمای توسعه هرجامعه، دانشگاه همواره در راس هرم بوده و نشاط اجتماعی در گرو سرزندگی و پویایی دانشگاه است.

وی بیان داشت: در گاه شمار و تقویم تاریخ روز دانشجو نماد ایستادگی در برابر استبداد و استکباربوده و اینکه دانشجویان زبان تهدید استعمار و دیکتاتوری را برنتافتند و برای اثبات حقانیت  مجاهدت جانانه و ایستادگی قهرمانانه را وجهه همت خود قرار دادند.

فرماندار رامسر افزود:نگاهی به تاریخچه جنبش دانشجویی بیانگر آن است که این جنبش از دوران قبل از انقلاب همزمان با باتاسیس دانشگاه تهران آغاز و با  نهضت امام (ره) به اوج خود رسید.

وی گفت:با توجه به نفوذ کلام رهبری انقلاب  حضور دانشجویان در کنار اقشار مختلف برجسته بوده و دانشگاهها به یکی از مهمترین کانون های انقلاب تبدیل شدند.

وی بیان داشت:امروز نیز دانشجویان ما مظهر خردورزی ،اندیشه مداری ،آرمان خواهی ،عدالت خواهی بوده و افق روشنی را در مسیر بالندگی دارند.

وی ادامه داد:باید کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها تقویت و بینش سیاسی و روح خلاقیت و پرسشگری تقویت شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد