نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دکترشریعت نژاد:مهمترین معضل منطقه بیکاری است.

پس از پایان بازی فوتبال ایران و کره جنوبی که با برد شیرین ایران به پایان رسید. شمس الله شریعت نژاد نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع پیامبر اعظم ( بازار رامسر ) از مردم رامسر قدر دانی کرد.


وی در این سخنرانی بیکاری را از مهم ترین معضلات منطقه خواند و گفت : هرچه در توان دارم انجام خواهم داد. باید به مردم خدمت کنیم و منتظر نظرات و همکاری صمیمانه ی شما مردم خوب رامسر هستم

اعضای اصلی وعلی البدل شورای شهررامسرانتخاب شدند.

اعضای اصلی:۱=جعفرلطیف زاده             4846رأی 

                   2=عباس روغنچی                  3299رأی 

                 3=مجید درجانی                3117رأی 

                 4=هادی حلاجیان               2899رأی 

                5=اسماعیل گوهررستمی        2549رأی 

                6=احسان برزگر                     2440رأی 

                7=محمد جواد مهرافشان          2374رأی  

اعضای علی البدل: 

1=سعید صفاتی       2213رأی 

2=وحید پوررستمی         2191رأی 

3=محمود خسروی         2063رأی 

این جانب این انتخاب شایسته ازسوی مردم فهیم رامسرراخدمت تک تک این دوستان که سالهاست ارادت دارم تبریک عرض نموده وخواستارآنم باتمام وجود وتمام قدبابرنامه ریزی صحیح واستفاده ازهمه ظرفیتهای موجود درراه رامسری آبادوپیشروکوشاباشند.به امید موفقیت :ارادتمند:احمد برفی.

      

دکترشمس ا...شریعت نژاد نماینده مجلس درتنکابن،رامسروعباس آبادشد.

 

دکترشمس ا...شریعت نژاد باکسب 52هزارو58رأی درانتخابات مجلس حائزاکثریت آراءشد وبه مجلس شورای اسلامی راه یافت.این جانب این انتخاب شایسته ازسوی مردم فهیم وآگاه تنکابن،عباس آباد ورامسرراخدمت استادگرانقدرم که الحق والنصاف شایسته این خدمتگزاری درمجلس می باشند تبریک عرض نموده وامیدوارم بابرنامه ریزی درست واستفاده ازهمه ظرفیتهای موجود کوتاهیهای گذشته شهرستان راجبران نموده وشاهد تحولی اساسی درهمه بخشها بادرایت حضرتعالی باشیم.ارادتمند همیشگی شما:احمدبرفی.

بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی درمورد انتخابات پرشورحماسه سیاسی(ریاست جمهوری).

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیانیه ای در مورد انتخابات پرشور اخیر بیانیه ای صادر کرد.

هاتف آن روز به من مژده‌ی این دولت داد

که در آن جور و جفا، صبر و ثباتم دادند

مردم بزرگوار و شریف ایران اسلامی؛

آنچه روز جمعه؛ 24 خرداد با قدم‌ها و قلم‌های شما در صحیفه‌ی تاریخ این سرزمین رقم خورد؛ اوج شور و شعور ملّی و اسلامی و بهترین تعبیر برای اجتهاد سیاسی بود که خاتمیت اسلام را در توجه به شرایط زمان و مکان؛ در دنیا جاودان کرد. حضوری که اگرچه در امتداد انقلاب اسلامی؛ بر دوام بود؛ امّا زمزمه‌های شومی به گوش می‌رسید تا بر این آیینه‌‌ی همدلی؛ همراهی و همکاری، غبار یأس و ناامیدی بنشانند.

 

ادامه مطلب ...

جعفرلطیف زاده-علی اکبرموحدی،حسن فیلی،هادی حلاجیان،هادی پیامی،احمد جوربنیان واسماعیل گوهرستمی و...

جعفرلطیف زاده:رأی تو،سعی من،رامسری آباد. 

علی اکبرموحدی:رامسرآینده مشترک ما. 

حسن فیلی:شهرخوب یافتنی نیست،ساختنی است. 

هادی حلاجیان:شایسته سالاری دربکارگیری نیروهای متعدد درپست شهردارباالویت بومی. 

هادی پیامی:ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت. 

احمد جوربنیان:شورامحورتوسعه،تعامل،همکاری ومشارکت مردم است.  

اسماعیل گوهرستمی:پیگیری وفعال سازی کمیسیونهای تخصصی شورا.

دکترهادی حلاجیان-هادی پیامی-حسن فیلی-علی اکبرموحدی-احمد جوربنیان و...

احمد جوربنیان:تعهد ما دفاع ازحقوق شماست. 

 

هادی پیامی:ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت. 

هادی حلاجیان:پاسخگوبودن به شهروندان درقبال عملکرد شهردارومصوبات شورا. 

حسن فیلی:شهرخوب یافتنی نیست،ساختنی است. 

علی اکبرموحدی:تسهیل مشارکت مردم درمدیریت محلی وتشکیل شورایار. 

ادامه مطلب ...

علی اکبرموحدی نامزد انتخابات شورای چهارم شهررامسر.

علی اکبرموحدی نامزد انتخابات شورای چهارم برای دومین باراست که بخت خود رادرشورای شهرمی آزماید،خیلی ازجوانان اورادوست دارند،موحدی عاشق مردم است،ومردم راباتمام وجود دوست دارد،اودرمرکزکاریابی درفنی وحرفه ای خدمات زیادی رابرای نسل جوان واشتغال آنان صادقانه گام برداشت،هیچ وقت خنده ازلبانش رخ نبست،اوتحصیلکرده دانشگاه تاسطوح عالی است،موحدی انسانی بی ریاوبی غله وغش است،اوآمده است تاباتمام وجود باری ازدوش مردم بردارد،حقیرسالهاست که اورامی شناسم،اوباتشکیل کابینه ای قوی می تواند رامسررادرجایگاه رفیعش نام اورابلند آوازه نگه دارد.موحدی مرد عمل وکننده کاردرمواقع بحرانی واضطراری است وخصایص دیگرازاین جوان برومند که بماند پس برای رامسری آباد وپیشرو همه باید یاعلی اکبربگویند.به امید موفقیت رامسری سرفرازباانتخاب علی اکبرموحدی.

جعفرلطیف زاده نامزد انتخابات چهارم شورای شهررامسر.به نظرشمامردم فهیم رامسراورابرای پذیرش خدمت می پذیرند.

 

به نظرشما مردم شهرستان اورابرای شورای شهر جهت خدمت صادقانه همچون گذشته که کارنامه قابل قبولی ازخود به جاگذاشت این بارنیزاوررابرای ادامه خدمت انتخاب می کنند.لطفاًباماباشید ونظردهید.

گفتگوی اختصاصی حسن فیلی نامزد انتخابات شورای شهررامسربانفوذ قلم.

حسن فیلی  گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.


امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان از وظایف شوراهاست

حسن فیلی یکی از شهروندان رامسری است که در گفتگویی در خصوص اهمیت جایگاه شوراهای شهربه پژواک رامسر گفت : وقتی مقداری پول نزدمان است و آن را برای امانتداری به افرادی امین و پاک دست تحویل می دهیم در خصوص انتخاب شوراهای شهر نیز باید به دنبال افراد پاک دست باشیم تا شهر را به آنها تحویل دهیم و از آنها در جهت توسعه شهر کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شهر رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری است و همه ساله رامسر میزبان خیل کثیری از مسافران می باشد اظهار داشت: استفاده درست از صنعت توریسم و گردشگر می تواند عمده مشکلات اقتصادی مردم منطقه را برطرف سازد و این تنها با یک برنامه ریزی صحیح و مدیریت قوی امکان پذیر است .

 وی در ادامه این مبحث افزود: برنامه ریزی و طراحی سازوکار مناسب برای جذب بیشتر دانشجو در دانشگاههای شهرستان نیز می تواند برای مردم و شهر درآمدزا باشد .

فیلی اظهار داشت: شورای شهر باید دارای کمیسیون های فعالی باشد و این کمیسیون ها باید در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهری گام بردارد و در همه موارد از این کمیسیونها می توان حقوق مردم را پیگیری نمود .

وی گفت: شورا باید در مسائل فرهنگی و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی هزینه کند و ما می توانیم با احداث نمایشگاه های دائمی در باغ 30 هکتاری هم کسب و کار را رونق دهیم و هم با این تدبیر اشتغال ایجاد نمائیم .

وی در ادامه گفت: چرا با ایجاد یک باغ وحش در پشت هتل که سابقاً نیز چنین مکانی در آنجا قرار داشت توریست و گردشگر را برای بازدید به آن سمت هدایت نمی کنیم  و در کنار این موضوع با ایجاد نمایشگاههای گل و گیاه، راه اندازی سینما، تئاتر و ... چهره شهر را از خستگی و کسلی بیرون آوریم؟

فیلی با اشاره به اینکه اصل و بنیان همه کارها توجه به حقوق مردم است افزود: برخی سمتها به اشخاص جایگاه می دهد و برخی جایگاه ها و سمت ها به افراد و در این خصوص من دوست دارم افراد منتخب شورا به جایگاه شورا اعتبار ببخشند .

این شهروند رامسری در خصوص شورای شهر گفت:منتخبین مردم در شورای شهر نباید از مردم غافل شوند و همیشه در بین مردم باشند و باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم با رأی های مستقیم خود به آنها هویت بخشیدند .

وی گفت: شورا نماینده مردم است و مردم باید با آنها رابطه مستقیم داشته باشند و اگر مردم اعضای منتخب خود را در بین خود ببینند به آنها اعتماد کرده و همکاری بیشتری نمایند .

 فیلی در بخش دیگری از مصاحبه گفت : می توان در خصوص انجام کارهای عمرانی به کارشناسان خبره و کاردان مراجعه نمود تا تحولات چشمگیر در شهر به وجود آورد .

وی گفت: امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان باید مدنظر منتخبین مردم در شورا باشد.

فیلی در پایان گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.

اقتدارکشوربه مشارکت بالای سیاسی وحماسه سیاسی در24خرداد.

 

اقتدارکشوربه مشارکت بالای سیاسی وحماسه سیاسی درانتخابات 24خرداد و حضورچشمگیرمردم بستگی دارد.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی درطی 33سال ازعمربابرکت خود فرازونشیبهایی

رادرخود دیده است،وهرروزی که ازعمربابرکت انقلاب گذشت دشمنان خارجی وداخلی درپیش پای این ملت بزرگ درراه رسیدن به پیشرفت وتوسعه کشورسنگ اندازی کردند ولی به حول قوه الهی بارهبریهای پیامبرگونه امام عظیم الشأن انقلاب وخلف صالح آن امام رهبری معظم انقلاب وپشتیبانی آحاد ملت ایران نتوانستند به اهداف شوم وپلید خود برسند ،هرچند درکوتاه مدت فشارهایی چه به لحاظ اقتصادی وچه به لحاظ سیاسی براین ملت مقاوم وصبوروارد شد ولی ملت خود ساخته ایران همچون گذشته وبااطاعت ازولی امرخود وبرنامه های دلسوزانه دولت برخاسته ازبطن مردم ترفندهای دشمن رایکی پس ازدیگری خنثی کردند.امروزکشوربزرگ ایران درمقطع حساسی قراردارد،یک تصمیم درست وعاقلانه می تواند کشورراازخیلی ناملایمات وفشارها وتحریمها بیمه کند وآنچه امروزدرداخل کشورنیازهمگان است که به آن تن دهند رسیدن به انسجام ووحدت رویه وپیگیری اهداف مشترک واستفاده ازهمه ظرفیتها وپتانسیلهای مادی ومعنوی ودلسوزین ومتخصصین نظام است

ادامه مطلب ...

کدامیک ازنامزدهای زیراصلح وپیروزانتخاباتند،لطفاً نظردهید.

tx21a96e9q4ugrf1alm.jpgnhu6van40ngsi11l1y3.jpg 

1=مهدی فضل کریمی  2=امیرپروانه  3=حسن فیلی 

 

4=علی اکبرموحدی ۵=هادی پیامی     6=حاج غلامرضا فیلی 

 

7=دکترهادی حلاجیان   8=استاد جلیل پورمنصوری 

باسلام وعرض ارادت خدمت همه مخاطبین وبلاگ نفوذ قلم،امید وارم بااطلاع رسانی وآگاهی بخشی ،همه مابتوانیم نامزد اصلح راتشخیص داده ودر24خرداد نیزبامشارکت بالای سیاسی به تکلیف خود عمل نموده ودرراستای آن شهری توسعه یافته وپیشرو راباانتخابی درست تجربه نمائیم.به نظرشما کدامیک ازنامزدهای ذکرشده برای این عرصه مهم که به دست شما مردم فهیم رقم خواهد خورد اصلح وپیروزانتخاباتند.باما همراه باشید دراین نظرسنجی،انتخاب کنید ونظردهید.این نظرسنجی به ترتیب برای سایرنامزدها نیزاجراخواهد شد. 

اولین جلسه 3تن ازخیرین ساداتشهربادکترموسوی رئیس دانشگاه پیام نور

 

 

 

۱=دکترمعتمد چابکی پزشک حاذق قلب وخیررامسری. 

2=مجید شعبانی نائب رئیس شورای شهرکتالم وساداتشهر. 

3=اصغرسعیدی وکیل پایه یک دادگستری.

حاج غلامرضافیلی نامزد انتخابات شورای جواهرده،لطفاًنظردهید.

باسلام وعرض ارادت خدمت همه مخاطبین وبلاگ نفوذ قلم،امید وارم بااطلاع رسانی وآگاهی بخشی ،همه مابتوانیم نامزد اصلح راتشخیص داده ودر24خرداد نیزبامشارکت بالای سیاسی به تکلیف خود عمل نموده ودرراستای آن شهری توسعه یافته وپیشرو راباانتخابی درست تجربه نمائیم.به نظرشما کدامیک ازنامزدهای ذکرشده برای این عرصه مهم که به دست شما مردم فهیم رقم خواهد خورد اصلح وپیروزانتخاباتند.باما همراه باشید دراین نظرسنجی،انتخاب کنید ونظردهید.این نظرسنجی به ترتیب برای سایرنامزدها نیزاجراخواهد شد.