آشنایی با جاذبه های گردشگری فرانسه

مهم ترین بخش هر سفری برای لذت بردن از ان سفر بازدید از جاذبه های گردشگری مقصد است. فرانسه از این حیث یکی از غنی ترین کشورهای جهان به شمار میرود لذا اغلب گردشگرانی که به این کشور سفر میکنند فرصت کافی را پیدا نمیکنند تا زا تمام این جاذبه ها بازدید کنند. لذا این امر موجب میشود تا افراد به سختی بتوانند انتخاب کنند که از کدام جاذبه های باید حتما دیدن کنند و کدام را میتوان از لیست خط زد. در ادامه لیستی از مهم ترین جاذبه های کشور فرانسه برای شما ارائه میکنیم تا شما را زا این سردرگمی نجات دهیم. اگر گیج شده اید و نمیدانید از کدام جاذبه های دیدینی این کشور دیدن کنید پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین جاذبه های کشور فرانسه از نظر گردشگران اشنا کنیم.

برج ایفل

بازدید از لندمارک کشور فرانسه را از دست ندهید. برج ایفل که در پایتخت فرانسه یعنی پاریس قرار دارد یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تور فرانسه محسوب میشود. این برج تماما فلزی دارای رستوران و مکانی برای تماشای زیبایی های پاریس است. اگر تعداد پله های زیاد این برج کمی شما را منصرف کرده است باید بگویم که نگران نباشید چرا که این برج از سیستم بالابر یا همان اسانسور استفاده میکند.

ادامه نوشته

دبی، شهر دیدنی خاورمیانه

دبی از زیباترین شهرهای دنیا و البته شاید عجیب ترین آنهاست. تور دبی همیشه با استقبال خوبی از سمت گردشگران و مسافران خصوصا مسافران نوروزی کشور ما رو به رو میشده است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار فراوانی است که از جمله عجیب ترین انها شاید بتوان به پیست اسکی اشاره کرد!

همه‌ی ما سفر را دوست داریم. از بازدید از طبیعت‌های زیبا و منحصر به فرد گرفته تا بازدید از اماکن تاریخی و مدرن. این سفرهای دوست داشتنی باعث می‌شود تا بعد از یک دوره‌ی طولانی که در حال کار کردن هستیم، بتوانیم خودمان را بازسازی کنیم. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی یکی از پیشرفته‌ترین مقاصد توریستی دنیا در طی چند سال اخیر، یک پیشنهاد سفر به شما بدهیم. پیشنهاد سفر به دبی، شهر شگفتی‌ها را مد نظر گرفتیم، با ما همراه باشید:

دبی در امارات متحده‌ی عربی، شهری پیشرفته و مدرن می‌باشد که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این صحرای ساحلی در ۱۲ ماه سال کاملا آفتابی‌ست.

تور دبی

در صورت انتخاب تور دبی، از جاهای دیدنی بیشماری در این مقصد توریستی بازدید خواهید کرد؛ ساختمان‌های بلند، مدرن و پر زرق و برق، زیبایی چشم‌گیری به دبی داده است. بلند ترین برج دنیا (برج خلیفه دبی) در این شهر قرار دارد.

ادامه نوشته

هند

دانستنی هایی جالب راجب هند

هندوستان

"ناماستا" این كلمه تداعی کننده متداول‌ترین و مشهورترین نوع سلام و علیک در هند می باشد كه در هنگام خوش‌آمد گویی و یا خداحافظی به كار می‌رود. در این شیوه سلام كردن، كف دو دست را به هم می‌چسبانند و در زیر صورت به سمت بالا نگه می‌دارند و كمی‌خم می گردد و سپس به شخصی كه دیده می شود، به این روش سلام عرض می کنند.
مردم هند معتقدند كه چسباندن دو دست به یكدیگر نشانه همفكری و همرنگی با شخص مقابل می باشد و از طرفی دست راست را مظهر روح و طبیعت معنوی انسانی و دست چپ را نشانگر جهان مادی و جسم انسانی می داند و با این حركت خواهان یكی بودن جسم و جان خود را به شخص مقابل بدهند.

ادامه نوشته

جزیره بالی

تور بالی

بالی جزیره‌ای مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود و یکی از استان های کشور پهناور اندونزی می باشد. این جزیره که از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای توریست های دنیا محسوب می شود، در چند دهه ی اخیر به خاطر رشد فراوان صنعت توریست بسیاری ازاسترالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت نموده و در بالی کار و زندگی می کنند.

کمتر کسی که نام بالی را نشنیده باشد وجود دارد این روز ها همه حداقل یک بار با تور بالی به بالی سفر کرده اند. امروزه بالی بعد از عبور از فراز و نشیبهای بسیار یکی از مناطق گردشگری جهان گردیده است و حتی سالانه میزبان بسیاری از سمینارها و کنفرانسهای جهانی مانند آ سه آن  است جزیره ای افسانه ای با کوه ها و جنگل های زیبا که در کنار سواحل نیلگون، چنان مناظری را خلق کرده است که لقب «بهشت روی زمین» را به این سرزمین داده اند.

ادامه نوشته

چین

کمتر کسی است که نام دیوار چین را نشنیده باشد یا عکس‌های آن را ندیده باشد اما انتهای این تنها ساخته بشر که از ماه هم قابل مشاهده می باشد، کجاست؟ به گزارش تک ناز به نقل از چیانچونگ، این قسمت از دیوار چین که به «سر اژد‌ها» معروف است در ۳۰۰ کیلومتری روستای بیجینگ در کرانه دریای بوهای واقع شده است. سر اژد‌ها در این منطقه بیست متر در دریا پیش رفته که انگار اژد‌ها در حال آب خوردن هستند! این قسمت از دیوار در سال ۱۹۰۰ تخریب شده و بعد‌ها به وسیله ی مردم دوباره تعمیر می گردد.

چین، کشوری است با تاریخ و تمدن دیرینه . گاهی به گونه یکپارچه وگاهی به مانند چند کشور جدا از هم بوده است. همواره همسایگان به این کشور می تاختندو از آن دسته مغول ها بودند که در روزگار چنگیزخان ،چین را تصرف می کردند. سرزمین کهن و بی نظیر چین به دید طبیعت بکر ، سنت ها وآیین منحصر به فرد و زبان مخصوص  خود از جمله مهمترین کشورهای توریستی جهان محسوب می باشد.

ادامه نوشته