نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد لاهیجان تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش؛

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد لاهیجان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور رئیس دانشگاه ازاد اسلامی لاهیجان،رؤسا و اعضای هیأت رئیسه و اساتید و دانشجوایان این واحد در سالن اجتماعات خواجه نصیر طوسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور رئیس دانشگاه ازاد اسلامی لاهیجان،رؤسا و اعضای هیأت رئیسه و اساتید و دانشجوایان این واحد در سالن اجتماعات خواجه نصیر طوسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

​​

دکتر سهراب کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ارائه گزارش فعالیت های پژوهشی دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از ۹هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف در این واحد مشغول به تحصیل هستند.کردرستمی با اشاره به راه اندازی مرکز رشد در واحد لاهیجان،بیان کرد:مرکز تحقیقات شیلات لاهیجان در فهرست کارنامه پژوهشی واحد های استان گیلان است.

وی اظهار کرد:فعالیت های ما به خوبی در حال انجام است و باید هیأت علمی با فعالیت بیشتری در حوزه پژوهش کار کنند.

سهراب  کرد رستمی در ادامه خاطر نشان کرد:دانشگاه در مسیر توسعه است و اقتدار علمی توسعه و پیشرفت را به همراه دارد.دکترمیرمظفر فلاح چای معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در همه زمینه ها و در بسیاری از رشته ها پژوهشگران می توانند پژوهش های خود را به سمتی سوق دهند که نتیجه علمی آن را بتوانیم در جامعه ببینیم.علم و پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه افراد جامعه باشد.

فلاح چای در ادامه گفت: موفقیت علم در شناخت جهانی هدفدار و قانونمند با تکیه بر ابتکارات و خلاقیت های به ودیعه نهاده شده از سوی خداوند متعال در وجود بشر و بهره برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی به موجب خواسته ها، نیازها، اندیشه ها و مسائلی است که به نوبه خود توسعه علم را می طلبد.

در ادامه مراسم مراسم تجلیل از دانشجویان پژوهشی و کارمندان حوزه پژوهش و فناوری به مناسبت هفته پژوهش از 15 نفر از دانشجویان این واحد که دارای آثار وعملکرد پژوهشی قابل توجهی بودند با اهدا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد. در این مراسم با شکوه که ریاست واحد به همراه معاونین وجمع کثیری از اعضاء هیات علمی ودانشجویان حضور داشتند از سه نفر از کارمندان زحمتکش حوزه پژوهشی واحد لاهیجان نیز قدردانی گردید.

لازم به ذکر است پیش از آن ، از استادان برگزیده همه واحد های استان گیلان در واحد رشت با پرداخت جایزه قدردانی به عمل آمده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد