نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نامزدهای نهایی انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات استان، 30 بهمن امسال در سالن شماره 2 مجتمع سلمان هراتی این اداره کل برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هیئت مدیره خانه مطبوعات به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند، در جلسات برگزار شده مقرر شد هیئت اجرایی با همکاری و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تقدیر از اعضای هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات و قدردانی از زحمات و ابراز خرسندی از حسن همکاری آنان با اداره کل، اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات را اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس نامزدهای تایید شده بخش بازرسی خانه مطبوعات شامل آقایان علی اکبر واحدیان، حسین برزگر، اکبر مقدسی، محسن هدایتی، علی اصغر نوروزی، رمضان طالش بهرامی و عباس احمدی ماچیانی هستند.

ابراهیمی گفت: حسین علیزاده، رضا برمکی، رستم دهقان، حسین خانی، الناز پاک نیا، ابوالقاسم پورعرب، ساسان شیخی، حسن قمی نجارده شرکت، علی یوسفی، راحله حاجیان، سید حسین رکنی نامزدهای تایید صلاحیت شده در بخش روزنامه‌نگاران و خبرنگاران هستند.

وی افزود: در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز حسین مرتضوی و شیدالله احمدی صلاحیت آنان برای نامزدی در انتخابات هیئت مدبره خانه مطبوعات مازندران تایید شده است.

حسین قربانی، افشین ایمانی و علی‌رضا نوری کجوریان نیز به عنوان نامزدهای بخش سرپرستان خبرگزاری‌ها با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: سیده فاطمه درواری، محمد قلی نژاد، رضا حسن زاده اشرفی و احمد فقیه عبداللهی نیز نامزدهای شرکت کننده در بخش مدیران مسئول برای انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات هستند.

وی تصریح کرد: به استناد تبصره 1 و تبصره 2 از ماده 10 اساس‌نامه خانه مطبوعات، هر عضو در مجمع عمومی فقط می‌تواند وکالت یک نفر را قبول کرده و وکالت‌نامه ها باید 2 روز قبل از جلسه انتخابات، به هیئت اجرایی تحویل داده شود.

ابراهیمی گفت: در راستای موارد ذکر شده، نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نمایندگان هیئت اجرایی در روز سه شنبه 28 بهمن از ساعت 8 تا 16 در خانه مطبوعات استان و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس مستقر و نسبت به دریافت وکالت‌نامه‌ها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وکالت‌نامه‌ها باید 2 روز قبل از تاریخ مذکور به مسئولان تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه وکالت‌نامه‌ها باید محضری باشند و به هر وکالت‌نامه ای که پس از تاریخ اعلام شده تحویل شود، ترتیب اثر نخواهیم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تقدیر از معاونت فرهنگی و رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات این اداره کل و قدردانی از اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات و نامزدهای این دوره خانه مطبوعات استان، خواستار حضور حداکثری اعضا و برگزاری انتخاباتی پرشور شد

به عهد خویش با آرمانهای انقلاب اسلامی پایبندیم.

هارش نیوز: شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران ضمن پیمان و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(ره) و خون شهدا از عموم اقشار مختلف ملت ایران میخواهد تا همچنان با حضور آگاهانه خویش و با استقامت بر این راه بزرگ تاریخی آزادیخواهی، وحدت و پرهیز از تفرقه و احترام به سلیقه های متفاوت در صحنه های مختلف صیانت از آرمان های امام راحل(ره) حضوری آگاهانه داشته باشند...
به عهد خویش با آرمانهای انقلاب اسلامی پایبندیم

                                                        بسمه تعالی

22بهمن سرآغازفصل نوین تاریخ کهن ایران اسلامی است، یاد و نام وخاطره ی امام خمینی(ره)بنیانگذار جمهوری اسلامی وشهدای گلگون کفن ایران اسلامی در سی و ششمین بهار آزادی گرامی باد.

حماسه عظیم و پرشکوه22بهمن نقطه ی عطف همت و اراده ی مردم در حراست از عزت انقلابی و شرف ملی بر تارک تاریخ ایران اسلامی است.دلبستگی مردم و عزم راسخ مردم ایران در دفاع از آرمان های برافراشته ی انقلاب،آگاهانه و پرمعنا و ستودنیست.بیداری اسلامی ملت ها و دفاع قاطع مردم از ارزشهای اسلامی و انقلابی و حضور آنها در صحنه های مختلف یکی از زیباترین جلوه گاهای مظاهر هوشیاری مردم انقلابی است که در غالبِ مفاهیم و معانی مادی نمی گنجد، مردم ایران در طول این سالیان برغم تمامی مصایب و مشکلات همواره دلبستگی خودشان را به اسلام و نظام و امام راحل (ره) پرصلابت و پرمعناحفظ نموده اند ،ملت بزرگ ایران اسلامی  در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی با عبرت گیری از سرنوشت انقلابات ِسایر ملت ها از ارزشهای دینی و انقلابی خویش تحت زعامت رهبری فرزانه و انقلابی همواره تلاش وافری دارند تا از راه و میراث گرانقدر شهدا و فداکاریهای مردمِ انقلابی صیانت و پاسداری نمایند.

بی تردید دشمنان انقلاب اسلامی که در طول این سالها بیشترین نقش آفرینی را در ایجاد موانع و مشکلات بر سر راه ملت ایران داشته اند و با ایجاد تفرقه و خیانت در بین مردم مسلمان ایران و کشورهای اسلامی بیشترین نقش را در ناکامی جوامع اسلامی ایفا نموده اند، بی شک چشمانِ نافذ انقلابیون و مردم مسلمان و ولی امرمسلمین جهان با مراقبت از آن دستاوردها همواره دست شیاطین و مستکبرین عالم را ازاین شیطنتها و فزون خواهی شان قطع خواهند نمود.

براستی کیست که نداند ملت بزرگ ایران و رهبری فرزانه ی آن راهی که در فردای پیروزی انقلاب اسلامی رفته اند راه عدالتخواهی، استقلال طلبی، و آزادیخواهی بوده است و تاکنون ثابت کرده اند که همواره برآن  راه تا پیروزی نهایی حق بر باطل ادامه خواهند داد،بی گمان پیروزی در همه ی وعده های حقی که ملت ایران در پیمودن آن پای خواهد فشرد بر اساس نص صریح قران که پیروزی از آنِ حق است ،می باشد.

شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن پیمان و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(ره) و دستاورد های انقلاب و خون شهدا از عموم طبقات و اقشار مختلف ملت ایران میخواهد تا همچنان با حضور آگاهانه و مقتدرانه ی خویش در متن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی با غلبه بر مشکلات و مصائب در صحنه های مختلف حضور داشته و با استقامت بر این راه بزرگ تاریخی آزادیخواهی ،وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف و احترام به سلیقه ها و گرایشهای متفاوت در صحنه های مختلف صیانت از آرمان های امام راحل(ره) حضوری آگاهانه داشته باشند، ضمن آنکه از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  و ریاست محترم جمهوری تقاضا مینمائیم به نیاز های مردم و خصوصا"جوانان اعم از شغل.ازدواج.تحصیل آسان.مسکن آنها توجه ویژه نمایند و نسبت به رفع مشکلات اقتصادی مردم و حل معضلات تورم کمر شکن اقدامات عاجل نمایند،و از قوه قضائیه و قضات محترم تقاضای موکد داریم که با عدل و انصاف و ایجاد امید در مردم و جوانان، دستان خائن را از بیت المال با اقامه ی عدالت از اول عادل مظلوم جهان امام علی (ع) بصورت قاطعانه  قطع نمایند ، و با تکیه بر مدیران امین و کارآمد ،ضمن حفظ آبروی افراد، مردم را نسبت به اجرای عدالت امیدوار نمایند.

توفیق و توکل برخداوند و تکیه بر ملت بزرگ ایران بزرگترین افتخار تاریخ انقلاب به رهبری امام راحل(ره)در سی و ششمین بهار آزادی جای خالی آن پیر فرزانه را با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یاد و نام همه انقلابیون گرامی میداریم  باوری عمیق داریم که اتکا و اتکال به خداوند بزرگترین مدافع و پشتیبان دستاوردهای انقلاب بزرگ ملت ایران است.

 

                                                                                                     ان الله مع الصابرین                               

                                                                                      شورای هماهنگی انقلاب اسلامی مازندران

پیام تسلیت.

          جناب آقای دکترشریعت نژاد نماینده محترم مردم درخانه مجلس 

عروج ازسرای فانی به سرای باقی برادرهمسرتان راتسلیت عرض نموده وبرای آن عزیز سفرکرده علو درجات وبرای جنابعالی وسایربستگان صبروشکیبائی مسئلت می نمایم.

دکترشریعت نژاد درجشن خودباوری انقلاب دردانشگاه پیام نوررامسر.

 

دکترشریعت نژاد درجشن خودباوری انقلاب دردانشگاه پیام نوررامسر:ضمن تبریک خجسته این ایام اظهارداشت:امانتی که شهدا وانقلابیون وامام (ره)که برای برقراری نظام ازهمه چیزگذشتند واین امانت رابه ما سپردند بعد ازانقلاب وپس ازعمرمان باید پاسدارخون شهیدان ونظام باشیم.

دراین جشن باشکوه فرماندار،رئیس اداره اطلاعات،شهرداران واعضای شورای شهررامسروکتالم وساداتشهروخیرین دانشگاه سازریاست دانشگاه راهمراهی نمودند.

دکترشریعت نژاد نماینده مردم درخانه ملت طی سخنانی اظهارداشت:دانشجووابستگی به راست وچپ ندارد وآزاد وراهت فکرمی کند ونگران تبعات آن نیست ومادرسال 57درچنین فضایی بودیم ودقیقاً شاهد جریانات بودیم ومشکلات رافراموش نمی کنیم وآنچه که برما گذشت.

وی درادامه همین بخش تصریح کرد:نباید فراموش کنیم که کشورمادررژیم پهلوی چقدردراوج ذلت وخواری بود وچقدردستاوردهای هخامنشی ومادها وایران گذشته چه بود وحال چه است وچقدرماراتحقیرمی کردند.

عضوکمیسیون کشاورزی وآب ومنابع طبیعی مجلس ادامه داد وافزود:25000هزارمستشارخارجی درایران وماشاهد بودیم عامل استکباریعنی آمریکا همه منابع مان خصوصاً درخلیج فارس یک منطقه امن برای چپاولگران بوده است.

وی درادامه همین بخش افزود:امروزآزادی راباید تعریف کنیم ودررژیم گذشته ایران دست ایرانی نبود متأسفانه وازامام سئوال کردندرمزپیروزی انقلاب چه بود گفت وحدت کلمه وهرکسی باهرتفکری درآن زمان می گفت رژیم پهلوی باید برود ورمزماندگاری وپایداری جمهوری اسلامی همین وحدت کلمه است که همه باید آن راحفظ کنیم.

نماینده مردم رامسروتنکابن درمجلس درادامه همچنین بیان کرد:چه چیزی موجبات وحدت رافراهم وچه چیزی آن راتهدید می کند دراین راستا باید هوشیاربود وامام درآن مقطع تاریخی هرچه به شاه گفت گوش نداد واتحاد ووحدت مردم باعث شد آمریکا هرچه تلاش کرد که شاه رانگه دارد نشد که نشد وسرانجام انقلاب به پیروزی رسید.

دکترشریعت نژاد دراین نشست خطاب به مسئولین حکومتی بیان کرد:هرکسی درهرکجا که حاکم است باید حواسش جمع باشد که ما 8سال بدون هیچ کمکی درمقابل همه استکبارجهانی ایستادیم وامروزبحمدا...چهارمین قدرت برترموشکی دنیا هستیم واین نشان ازهوش بالای ملت ایران است.وی درادامه تصریح کرد:نگرانی ما دروحدت کلمه است وما اگرتمام تسلیحات دنیا راداشته باشیم ولی اگروحدت نباشد هیچ است واستکبارجهانی وحدت مارانشانه گرفته تامردم رانسبت به مسئولین بدبین کند.

عضوکمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد وافزود:ماباید خودمان راقوی کنیم چون کاردشمن دشمنی است وما مسلمانان باید سعی کنیم تادردنیا شهره به امین باشیم نه به مال مردم نگاه چپ داشته باشیم؛آن چیزی که امروزتهدید جدی برای ماست بی اعتمادی وبدبینی رادرجامعه دامن زدن است واین نظام ماراتهدید می کند.

وی درپایان بخش سخنان خود اظهارداشت:دراین خصوص نامه ای نوشتم برای سران سه قوه که آدمهای فاسد وباند بازوقدرت طلب باید ازصحنه جامعه حذف شوند واگرکاری برای خدمت است نباید این مسائل درنظام جمهوری اسلامی باشد وامام روحش شاد همه چیزرابرای مردم می خواست ودراین مسیرتلاش کرد وهمه باید دراین فضا باشند واین اعتماد مردم باید ارتقاء یابد،وما نسبت به عملکردهای مدیران انتقاد داریم واین عملکردها باید اصلاح شود وبه حساب نظام نباید نوشته شود ودر22بهمن همه باشکوه وحضوریکپارچه باید داشته باشیم تا موجبات یأس وناامیدی استکبارکه چشم وطمع به آب وخاک ما دارند درمقابل استکبارید واحده بیاستیم واین اجازه راندهیم که ملت ایران راتحقیرکنند.

فرمانداررامسردرچهل وچهارمین سالروزانعقاد کنوانسیون بین المللی تالابها:تالابها به تعبیری گهواره تنفس زیستی زمین محسوب می شود.

فرمانداررامسردرچهل وچهارمین سالروزانعقاد کنوانسیون بین المللی تالابها:تالابها به تعبیری گهواره تنفس زیستی زمین محسوب می شود. 

 خبرگزاری فارس: گرامی‌داشت چهل و چهارمین کنوانسیون جهانی تالاب‌های رامسر برگزار شد

پرندگان میانکاله

چهل وچهارمین سالروزانعقاد کونوانسیون 

 بین المللی تالابها معروف به کنوانسیون رامسرباحضورمعاون استاندارودومدیرکل محیط زیست وگردشگری ومسئولین ادارات ونهادها ومردم حامی محیط زیست شهرستان درکاخ موزه رامسربرگزارشد.

حسین شعبان سروری فرمانداررامسردراین نشست طی سخنانی اظهارداشت:انعقاد کونوانسیون بین المللی تالابها ازجمله قدیمی ترین معاهدات بین المللی درحوزه محیط زیست واستفاده صحیح ازتالابها براساس حمایتهای ملی وظیفه همگانی بوده که دفتراصلی آن واقع درکشورسوئیس است.

وی درادامه تصریح کرد:با حضور 18کشورجهان به میزبانی رامسراین جهان شهرکه بیش از160کشوردنیا به این کنوانسیون پیوستند اعم ازمردابها-لجن زارها-وآبهای طبیعی ومصنوعی.فرمانداردولت تدبیروامید شهرستان درادامه سخنان خود درهمین بخش افزود:تالابها به تعبیری گهواره تنفس زیستی زمین محسوب می شود وارزش اکولوژی تالابها20برابرارزش منابع طبیعی است واز26تالاب 13تالاب درمعرض خطرمی باشد ودرچند سال اخیردرخصوص تالابها بی مهری شده ودرحفظ محیط زیست ومنافع کشورباید ازبرنامه های تشکلهای مردم نهاد وngoها بهره جوست.

وی درپایان ضمن انتقاد ازمتولیان محیط زیست خواستارگنجاندن این رویداد زیست محیطی بین المللی درتقویم کشورماشد. 

 

در این همایش که در محوطه زیبای کاخ موزه رامسر برگزار شد علاوه بر برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های قدیمی نشست‌های کنوانسیون تالاب‌ها و برپایی چادر ایستگاه هلال‌احمر برای ویزیت سرپایی مهمانان، تالاب مصنوعی برای آشنایی مهمانان با تالاب و نحوه زندگی پرندگان و حیوانات از این ثروت خدادادی ایجاد شده است. 

نخستین کنوانسیون بین‌المللی حفاظت از تالاب‌ها که به کنوانسیون رامسر شهرت دارد، در سال 1971 میلادی در شهرستان رامسر پایه‌گذاری شد و اکنون بیش از 168 کشور عضو این معاهده زیست‌محیطی هستند که هر ساله دوم فوریه به روز تالاب‌ها در دنیا شناخته شده است و همه کشورها این روز را جشن می‌گیرند.

اصحاب رسانه ونقش آن درتوسعه همه جانبه شهرستان رامسر.

اصحاب رسانه ونقش آن درتوسعه همه جانبه شهرستان رامسر. 

  

khabarnegar1جایگاه خبرنگاران خوی کجاست؟؟؟ / خسرو کرمانشاهی

یکی ازنهادهای مؤثرکه درتوسعه همه جانبه شهرستان باتوجه به شهرنشینی ومدرن شدن تأثیربه سزائی دارد،

اصحاب رسانه ها به طورکلی می باشد.افکارعمومی مهمترین عامل درتوسعه فراگیربه حساب می آیدزیراهدف اصلی توسعه همه جانبه مردم هستند که بااندیشه ها وافکارخود به سمت تحقق اهداف فردی واجتماعی تلاش می کنند.اصحاب رسانه وخبرنگاران دیده بانان مردم هستند که باتوجه به بومی بودن باید رسالت واقعی خودرافراموش نکنند باید بانگاه عاشقانه وعاقلانه به شناسایی وموانع توسعه نیافتگی پرداخته وباتعهد وتخصص به کشف عوامل توسعه نیافتگی پرداخته وواقعیتهای موجود راباالفاظ منطقی ودورازهرگونه قلم فرسایی وتعاریف غیرواقعی به آگاهی مردم رسانده ومنافع فردی رابه منافع جمعی برتری ندهند.

پویایی رسانه ها باعث پویایی وخلاقیت وافکارواندیشه های مردم می شوند واعتماد فردی مردم تبدیل به اعتماد اجتماعی شده که مهمترین عامل درتوسعه همه جانبه به حساب می آید،وجود روزنامه بومی واصحاب رسانه درشهرستان آینده مثبتی رادرخصوص توسعه همه جانبه به مردم نوید می دهد وامیدواری دربین مردم زمانی بیشترمی شود که روزنامه بومی واصحاب رسانه وخبرنگاران نگاهی جامع تروعمیق تروباتدبیربیشتربه توسعه متوازن داشته وبا فرهنگ عاقلانه وعاشقانه ودوری ازهرگونه شتاب زدگی وبازی با الفاظ فضای اجتماعی توسعه رادرشهرستان بوجود آورند دراین حالت مردم خلاق ومتفکرومسئول رامسربامشارکت جمعی خود رادرتوسعه سهیم دانسته وباتلاش وپشتکاربیشتری زمینه های رسیدن به توسعه فراهم می کنند.اصحاب رسانه باشناسایی واقعیتها وطرح مسئله ها افکارمردم رابه سمت عوامل وموانع توسعه نیافتگی هدایت وبا استفاده ازآرای صاحب نظران واندیشمندان زمینه ها تبادل افکارواندیشه ها جهت رفع موانع رافراهم می کنند روزنامه های بومی باید به پویایی هرچه بیشتراخباروگزارش ها پرداخته وساختارمفاهیم ومحتوای روزنامه هایشان به  

 

طریقی منظم بیان کننده نظام ارزشها وتوسعه متوازن باشد وازهرگونه کمیت گرایی وبازی باکلمات درخصوص اخبارواطلاعات درباره رامسرپرهیزنموده که درخوروشایسته فرزندان بومی شهرستان نیست وباعث می شود واقعیت موجود درمورد شهرستان به حاشیه رفته که ازموانع توسعه نیافتگی شهرستان به حساب می آید.

آیا مسئولان ما فراموش کرده اند که اگر غیرت و مجاهدت جوانان ها این مرزوبوم نبود، امروز کشور و انقلاب به این توفیقات نمی‌رسید؟

بیانیه جوانان حزب اصلاح طلب: آقای رییس جمهور : کابینه با میانگین سنی ۶۰ سال، خطری برای آینده مدیریتی کشور است
 اصلاح نیوز : بی‌توجهی دولت محترم به نیروی جوان کشور هشدار داده و از دولتمردان می‌خواهد با میدان دادن به نیروهای جوان و بهره‌مند کردن آن از مشورت‌های
بیانیه حزب مردمی اصلاحات بمناسبت سی وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش اصلاح نیوز، بیانیه سازمان جوانان و دانشجویان حزب مردم‌سالاری در نشست حزب مردم‌سالاری توسط یکی از اعضای هیات رئیسه این سازمان قرائت شد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
ادامه مطلب ...

زنگ انقلاب بادستان معاون فرمانداردردانشگاه پیام نوربه صدادرآمد.

 

حاج اسماعیل گوهررستمی دبیرکمیته دانشجویی سالگرد پیروزی انقلاب درشهرستان رامسردراولین روزازورود حضرت امام (ره)به میهن ودرزنگ انقلاب دردانشگاه پیام نورمرکزرامسرکه باحضورگرم معاون فرماندار،بخشدار،رئیس شورای بخش مرکزی وکارکنان دانشگاهها برگزارشد ،طی سخنانی کوتاه اظهارداشت:درحالی 12فروردین93سالروزورود حضرت امام به میهن راجشن می گیریم که جای آن امام رئوف خالی است وجاءالحق وذحق الباطل که نصرت خدابه بندگانش بودبه تحقق پیوست وباجاری شدن حق امام رضوان الله وارد کشورشد وانقلابی که به رهبری ایشان ازسالهای دور بامجاهدت وفداکاری به ثمرنشست وپس از11روزازورود امام سرانجام در22بهمن انقلاب باحضورمردم درصحنه به پیروزی رسید.

رئیس دانشکده فنی وحرفه ای ملاصدرای شهرستان رامسردرادامه سخنان خود تصریح کرد:آن چیزی که خداوند به همه ماها وعده داده بود،حق آمد وباطل رفت وانشاءا...این انقلاب رابه انقلاب حضرت مهدی (عج) باتلاش وکوشش متصل وهمه مستضعفان عالم ازاین گنج عالم گسترسیراب خواهیم شد.

دبیرستاد دانشجویی جشن انقلاب درادامه سخنان خود افزود:امروزه متأسفانه ازاهداف اصل انقلاب مقداری فاصله گرفتیم که انشاءا...بارهبریهای مقام معظم رهبری وهمه مدیران دلسوزوارزشی نظام بتوانیم اهداف بلند ومتعالی امام رابه اهداف منجی عالم مهدی موعود دست یابیم.درپایان این نشست باحضوربخشدارورئیس شورای بخش ومسئولین شهرستان وکارکنان دانشگاهها توسط معاون فرماندارزنگ جشن انقلاب درپیام نورنواخته شد.

دهه فجرانقلاب اسلامی برهمگان مبارک باد.

                                    

مراسم باشکوه جشن انقلاب در مورخه 93/11/20 با همکاری دانشگاهای شهرستان و به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز رامسر برگزار گردد .

برگزاری جلسه کمیته دانشجویی دهه فجر شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز رامسر . 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز رامسر در مورخه 93/11/08 جلسه کمیته دانشجویی گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامسر با حضور ریاست ومسئولین فرهنگی دانشگاهای شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز رامسر برگزار گردید.در ابتدا بعد از تلاوت کلام ا... مجید، آقای دکتر موسوی ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی به حضار،خواستار برگزاری برنامه های ویژه این ایام به صورت باشکوه در دانشگاه ها شدند و سپس در رابطه با گرامیداشت دهه فجر تبادل نظر صورت گرفته و تصمیمات لازم اخذ شدند. ضمنا مقرر گردید مراسم باشکوه جشن انقلاب در مورخه 93/11/20 با همکاری دانشگاهای شهرستان و به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز رامسر برگزار می گردد .

 

معاون فرماندار شهرستان رامسر :انقلاب ما الگوی ملل آزادیخواه جهان و فاتح پیشرفت در عرصه های مختلف است.

معاون فرماندار شهرستان رامسر گفت:انقلاب اسلامی  محصول رهبری عالمانه و بصیرت ملی است  و همین، عامل اقتدار ما در عرصه جهانی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"محمد آزاد"در جلسه کمیته پدافند غیر عامل افزود:هم اینک انقلاب ما الگوی ملل آزادیخواه جهان و فاتح پیشرفت در عرصه های مختلف است.

وی اظهار داشت:از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان قسم خورده هر بار توطئه ها و ترفندهایی علیه انقلاب طراحی که به لطف الهی با شکست مواجه شده اند.

وی ادامه داد:ما باید آمادگی های لازم را در مواجهه با تهدیدات دشمنان داشته و هوشیاری و مراقبت را بعمل آوریم.

وی تاکید نمود:ادارات وظیفه دارند تمام امکانات خود را ساماندهی نموده و همواره بهترین وآمادگی ها را داشته باشند.

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

مجتبی سلیمان نژاد دبیر کمیته پدافند غیر عامل نیز گفت: دشمن همواره به‌دنبال ب آسیب رساندن است، از این‌رو باید با هوشیاری و دقت لازم  از تمام سطوح جامعه محافظت کرد.

وی تاکید نمود:مقوله آموزش در سطوح مختلف جامعه در این زمینه ضروری است و رسانه ها نیز نقش مهمی دارند.

 

محمد صادق امینی نیا:شما دانش آموزان عالی ترین سرمایه های انسانی هر کشور محسوب می شوید .

طی یک مراسمی "محمد صادق امینی نیا" مدیر آموزش و پرورش رامسر با جمعی از اعضای شورای دانش آموزی نماز و قرآن مدارس دیدار نمودند.
 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش رامسر"محمد صادق امینی نیا"در دیدار با این دانش آموزان که در دفتر مدیریت برگزار شده بود ابراز کرد:شما دانش آموزان عالی ترین سرمایه های انسانی هر کشور محسوب می شوید .محمد صادق امینی نیا" رمز موفقیت یک دانش آموز را ارتباط مستمر وی با خدا دانست و افزود:هر چقدر که به خدا و اهل بیت(ع) نزدیک شویم بهتر می توانیم در درسهایمان ودرزندگی موفق شویم.ایشان اعضای شورای دانش آموزی مدارس را پرچم داران فرهنگ نماز و قرآن کریم در مدارس خواندندوخاطرنشان کردند:نماز یک رابطه ی اختصاصی و خصوصی بین بنده و خدا دانست که باعث می شود انسان به آرامش حقیقی که در قرآن از آن یاد شده است دست یابد.براساس این گزارش در پایان این دیدار هر یک از دانش آموزان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

منبع خبر :   روابط عمومی آموزش و پرورش رامسر

تمدید مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور تا 20 بهمن ماه .

 

تمدید مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور تا 20 بهمن ماه

مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ 15/11/93 لغایت 20/11/93 تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، طبق اعلام معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه،  دانشجویان می توانند با مراجعه به سیستم جامع گلستان از تاریخ انتخاب واحد دقیق و مهلت انتخاب واحد مطلع شده و در تاریخ مقرر انتخاب واحد نمایند.

کامنت یکی ازدلسوزین شهررامسر دروبلاگ پوزخند ،خطاب به رئیس شورای راهبردی دولت تدبیروامید شهرستان رامسر.

شهروند رامسری 

 

1393/11/08 ساعت 03:31 ب.
آقا صفر سکوت تاکی؟
چرا درمقابل عملکرد بسیار ضعیف بعضی مدیران پسمانده دولت سابق دراین شهرستان موضعگیری نمی کنید؟
وتا کی مردم باید تاوان انتصاب این مدیران راپبدهند؟
امروز بیش از هرزمان دیگر اداراتی مثل ارشاد،شهرداری،برق،گردشگری،مخابرات و...نیازمند تغییروتحول درسطوح مدیریت هستند که باید جنابعالی به عنوان رئیس کمیته راهبردی دولت تدبیر دررامسر پیگیرآن باشد.
اما تا به امروز حتی یه نشست خصوصی اعضاء این کمیته هم درسطح شهرستان تشکیل نشد.
این چیزی نبود که مردم به آن رای دادند ودنبالش بودند.

نتیجه عملکرد دولت ناپاک دهم ونوهم راهمه شاهدیم .اختلاس ،پولشویی،رانت خواری،عبور ازقانون،قهر کردن و...
ازجنابعالی انتظار میرود به خودآیید وبا بهره گیری از جوانان مستعد وامیدوار شهرمان زمینه تحولات اساسی را درهمه زمینه فراهم نمایید.چراکه رامسر شهریست که قرارشد به عنوان دهکده گردشگری سلامت انتخاب شود.

بازدید مسولان شهرستان رامسر از دهستان اشکور علیا .

 

بخشدار بخش مرکزی رامسر گفت :فرماندار و جمعی از مسولان ادارات در قالب سفر یک روزه  ضمن بازدید از روستاهای مختلف در نشستی مشترک با مردم و منتخبین شوراها در مرکز دهستان روستای تمل شرکت نمودند.

"محسن مداح "با اعلام این خبر افزود:این برنامه  روز گذشته انجام شد و مسولان ضمن  بازدید یکی از مدارس ، درمنزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) وخانواده شهید فریدون کیا اشکوریان نیز حضور یافتند.

وی ادامه داد:همچنین نشست مشترکی  با اعضای  شوراهای اسلامی در مسجد روستای تمل مرکز دهستان برگزار و هرکدام از شوراها به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداخته و مسولان نیز پاسخ دادند.

 

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون سال 93 دانشگاه پیام نور.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون سال 93 دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طبق دستورالعمل معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، کلیه پذیرفته شدگان می توانند در صورت دارا بودن شرایط به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  از  9/11/93 لغایت 14/11/93 ثبت نام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نمایید.

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون سال 93 دانشگاه پیام نور

روزجهانی تالابهادر روز 16 بهمن ماه با حضور مسولان ملی و استانی در موزه کاخ رامسر برگزار می شود.

 

"حسین سروری"با اعلام این مطلب افزود:نخستین کنوانسیون بین المللی حفاظت از تالابها که به نام کنوانسیون رامسر معروف است در سال 1971 در هتل قدیم رامسر پایه گذاری شد و در حال حاضر بیش از 168 کشور دنیا عضو این معاهده می باشند.

ادامه مطلب ...

استاد خاتمی:چرا در شهرستان شورای آردو و نان و ... تشکیل می شود ولی انجمن میراث فرهنگی تشکیل نمی شود .

واکنش انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامسر نسبت به یادداشت پژواک رامسر خبرگزاری فارس: نجات بناهای تاریخی رامسر فوریت داردرامسر

 

پس از درج یادداشت انتقادی "انجمن دوستداران میراث فرهنگی یا دوستداران فرافکنی؟" در پژواک رامسر و محور قرار دادن آخرین بیانیه انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامسر و با اشاره به اینکه انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامسر باید در همه زمینه های میراثی رامسر حافظ و دوستدار آن باشند صبح دیروز استاد حسن رحیمیان رئیس هیات امنای انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامسر طی تماسی از مدیر وبلاگ رامسر خواست عصر در جلسه ای در اتاق کنفرانس شهرداری رامسر شرکت نماید.

ادامه مطلب ...

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور سال 1394 (نوبت پانزدهم)تا تاریخ 93/11/8.

نتایج پذیرش بدون آزمون پیام نور و غیر انتفاعی ها اعلام شدتمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور سال 1394 (نوبت پانزدهم)تا تاریخ 93/11/8  به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ 93/11/1 برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، مهلت ثبت نام تا تاریخ 93/11/8 تمدید شد.

رامسر مورد توجه سرمایه گذاران بوده و باید یا ایجاد معاون گردشگری در شهرداری ها از این همه ظرفیت ها بهره گرفت.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:این شهرستان در واقع قطب گردشگری شمال کشور است و زمینه ها و فرصت های ممتازی برای سرمایه گذاری بویژه در صنعت گردشگری دارد.

"حسین سروری "افزود:رامسر در زمینه گردشگری سلامت  می تواند در کشور به عنوان پایلوت مطرح شود و وجود آبگرم های معدنی با طبیعت زیبا و ییلاقات خوش آب و هوا جنبه های گردشگری سلامت آن را تقویت نموده است.

وی گفت: رامسر مورد توجه سرمایه گذاران بوده و باید در قالب کمیته های جذب سرمایه گذاری و یا ایجاد معاون گردشگری در شهرداری ها از این همه ظرفیت ها بهره گرفت.

فرماندار رامسر با بیان آنکه برخی از پروژه های بزرگ از جمله  توسعه باند فرودگاه رامسرفرودگاه رامسر با پیشرفت 95 درصدی با برخی از موانع جزیی مواجه است بیان نمود که با بهره برداری از آن شکوفایی اقتصادی ،گردشگری و کشاورزی و صادرات گل و گیاه و مرکبات را ازاین منطقه شاهد خواهیم بود.

وی افزود:متاسفانه طرح بزرگ کنارگذر ساحلی رامسر مدت 11 ماه به دلیل ضعف پیمانکار بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد:همچنین این شهرستان 10 منطقه نمونه گردشگری دارد که در هیچ کدام از آن اتفاق خاص نیفتاده است.

فرماندار رامسر همچنین خواستار اصلاح حریم میراثی و تخصیص اعتبارات متناسب با جایگاه گردشگری این شهرستان شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت:عملکرد رییس جمهور و دولت در بحث تنظیم بودجه و تحویل به موقع آن بسیارشفاف است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"علی احسانی"در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود:لایحه بودجه سال 94 نیز در راستای ثبات اقتصادی ،افزایش رشد سرمایه گذاری ،صرفه جویی  و مهارتورم می باشد.

وی بیان داشت:باید مقوله سرمایه گذاری در بخش های مختلف  بویژه صنعت گردشگری مورد توجه قرار گرفته و با همدلی و اجماع برای گسترش و تعمیم صنعت توریسم  گام های جدی برداشته شود.

وی اظهار داشت:باید ضمن بهره مندی از نظرات کارشناسان ،نخبگان ،صاحبنظران  و شناسایی ظرفیت های  بسیار زیاداستان به دنبال به فعلیت در آوردن فرصت های ممتاز گردشگری بویژه در غرب مازندران باشیم.

وی افزود:غرب مازندران و بویژه شهرستان رامسر دارای پتانسیل های ارزشمند در حوزه گردشگری بویژه گردشگری سلامت و اکو توریسم است  و باید با برنامه ریزی وبا جدیت  شکوفایی صنعت گردشگری دنبال شود.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:این شهرستان در واقع قطب گردشگری شمال کشور است و زمینه ها و فرصت های ممتازی برای سرمایه گذاری بویژه در صنعت گردشگری دارد.

مخبر دزفولی :تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها به جلسه آینده شورا موکول شد.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به طولانی شدن مباحث مطرح شده موضوع تایید انتخاب روسای دانشگاه ها به جلسه آینده موکول شد. مخبر دزفولی :
تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها به جلسه آینده شورا موکول شد

به گزارش اخباردانشگاه ،دانشگاه نیوز، جلسه 758 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی برگزار شد.

محکومیت توهین به  پیامبر اسلام توسط رئیس جمهور

دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در ابتدای جلسه دکتر روحانی با نفی خشونت و افراطی گری مسئله اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام در کشور فرانسه را مورد توجه و تذکر قرار داد و آنرا محکوم کرد.

ادامه مطلب ...

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه :اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های بدون آزمون بهمن 93 .

محمد محسن صدر: اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی  رشته های بدون آزمون بهمن 93 دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) از طریق سایت  سازمان سنجش اعلام شد.وی افزد: ثبت نام و ارائه مدارک پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون پیام نور به صورت غیر حضوری و از طریق سیتم گلستان  انجام خواهد شد.

گفتنی است مدارک مورد نیاز و زمان دقیق ثبت نام بزودی اعلام خواهد شد .

"  جهت  مشاهده نتایج کیلک نمایید  "

افزایش ظرفیت آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد دوره های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور.

دکتر کریمی

آخرین تغییرات آزمون ارشد فراگیر پیام نور

دکتر کریمیآخرین تغییرات آزمون ارشد فراگیر پیام نور



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور از افزایش ظرفیت آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد دوره های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش اخباردانشگاه ،دانشگاه نیوز دکتر محمدعلی کریمی ، افزود:یکی از تفاوت هایی که آزمون ارشد امسال با سال گذشته دارد، افزایش 20 نفری ظرفیت آموزش الکترونیکی است. ظرفیت الکترونیکی در سال گذشته دارای 20 ظرفیت بود که این میزان امسال به 40 نفر افزایش یافته است.

وی در ادامه درمورد تفاوت های دیگر آزمون امسال با سال گذشته اظهار کرد: اضافه شدن 25 رشته به دفترچه از دیگر تغییرات این آزمون است.