نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

بررسی مشکلات تصفیه خانه آب شرب رامسر

باحضور فرماندار شهرستان رامسر ،نماینده مجلس شورای اسلامی ،مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری استان مازندران،بخشدار مرکزی و تعدادی از مسولان در محل تصفیه خانه آب شرب رامسر جلسه ای برگزار ومشکلات پیش رو بررسی شد.                           

فرماندار شهرستان رامسر درحاشیه ، با بیان آنکه سد میجران در رامسر یک زیرساخت بسیار خوب برای تامین آب شرب و کشاورزی است بر تامین اعتبار لازم جهت اصلاح شبکه های فرسوده داخلی تاکید نمود.

 

حسین سروری افزود:رامسر به لحاظ موقعیت ممتاز طبیعی و گردشگری در کشور و دنیا مطرح است و باید امکانات آن متناسب با نیازهای همشهریان و جمعیت شناور باشد.

وی اظهار داشت:با توجه به راه اندازی فازیک تصفیه خانه آب شرب رامسر هم اکنون 80 لیتر برثانیه آب شرب سالم و بهداشتی وارد شبکه توزیع آب می شود.

وی بیان داشت:بایدهرچه سریع تر مشکلات و نیازهای تصفیه خانه آب شرب رامسر حل شود تا مردم بتوانند به نحو مناسبی از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد:در این نشست بحث آب بندی واحدهای ته نشینی و مخازن حداکثر ظرف یک ماه آینده  و تکمیل واحد کلرزنی تا نیمه اول آذر ماه و تحویل آن به شرکت آب و فاضلاب مصوب شد.

وی گفت:همچنین مصوب شدتا چهار واحد فیلتر حداکثر تا نیمه اول آذرماه تست و تحویل شرکت آب و فاضلاب شهری گردد.

فرماندار رامسر افزود:زهکشی اراضی پایین دست سد میجران یکی از پروژه ای نیمه کاره و مکمل سد میجران است که باید مطالعات و اجرای آن در دستورآب و منطقه ای مازندران قرار گیرد.

به گفته سید محمد صالح وهابی مدیر آب و فاضلاب رامسر ذخیره مخزن سد میجران 8 میلیون متر مکعب می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد