نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش.

جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش در ساعت 11 روز سه شنبه 94/7/28 در دفتر معاونت پژوهشی برگزار گردید. در ابتدای جلسه بخشنامه جدید مربوط به ضوابط برگزاری هفته پژوهش در واحدهای دانشگاهی با درجات مختلف برای شرکت کنندگان که مدیران حوزه پژوهشی و روسای دانشکده ها بودند مطرح گردید. سپس مقرر شد در هفته کتابخوانی ، نمایشگاه کتاب با حضور ناشران معتبر برگزار گردد. ضمنا برای برگزاری چند نمایشگاه به خصوص نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و 20 سخنرانی و کارگاه و سمینار برنامه ریزی گردید. در ادامه مقرر شد ادامه جلسه با برنامه ریزی اولیه در راستای موارد مذکور در هفته آتی تشکیل گردد. 

                                 

بررسی مشکلات تصفیه خانه آب شرب رامسر

باحضور فرماندار شهرستان رامسر ،نماینده مجلس شورای اسلامی ،مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری استان مازندران،بخشدار مرکزی و تعدادی از مسولان در محل تصفیه خانه آب شرب رامسر جلسه ای برگزار ومشکلات پیش رو بررسی شد.                           

فرماندار شهرستان رامسر درحاشیه ، با بیان آنکه سد میجران در رامسر یک زیرساخت بسیار خوب برای تامین آب شرب و کشاورزی است بر تامین اعتبار لازم جهت اصلاح شبکه های فرسوده داخلی تاکید نمود.

 

حسین سروری افزود:رامسر به لحاظ موقعیت ممتاز طبیعی و گردشگری در کشور و دنیا مطرح است و باید امکانات آن متناسب با نیازهای همشهریان و جمعیت شناور باشد.

وی اظهار داشت:با توجه به راه اندازی فازیک تصفیه خانه آب شرب رامسر هم اکنون 80 لیتر برثانیه آب شرب سالم و بهداشتی وارد شبکه توزیع آب می شود.

وی بیان داشت:بایدهرچه سریع تر مشکلات و نیازهای تصفیه خانه آب شرب رامسر حل شود تا مردم بتوانند به نحو مناسبی از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد:در این نشست بحث آب بندی واحدهای ته نشینی و مخازن حداکثر ظرف یک ماه آینده  و تکمیل واحد کلرزنی تا نیمه اول آذر ماه و تحویل آن به شرکت آب و فاضلاب مصوب شد.

وی گفت:همچنین مصوب شدتا چهار واحد فیلتر حداکثر تا نیمه اول آذرماه تست و تحویل شرکت آب و فاضلاب شهری گردد.

فرماندار رامسر افزود:زهکشی اراضی پایین دست سد میجران یکی از پروژه ای نیمه کاره و مکمل سد میجران است که باید مطالعات و اجرای آن در دستورآب و منطقه ای مازندران قرار گیرد.

به گفته سید محمد صالح وهابی مدیر آب و فاضلاب رامسر ذخیره مخزن سد میجران 8 میلیون متر مکعب می باشد.

برگزاری انتخابات شورای های دانش آموزی در 80 مدرسه شهرستان رامسر

با حضور فرماندار شهرستان رامسر صورت گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت:هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان برگزارشدمحمدصادق امینی نیا صبح امروز در دبیرستان دخترانه امام (ره)شهر رامسر که فرماندار و امام جمعه این شهرستان نیز حضور داشتند افزود:این انتخابات در 80 مدرسه برگزار و شامل تمام مقاطع تحصیلی است
 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت:هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان برگزارشد.محمدصادق امینی نیا صبح امروز در دبیرستان دخترانه امام (ره)شهر رامسر که فرماندار و امام جمعه این شهرستان نیز حضور داشتند افزود:این انتخابات در 80 مدرسه برگزار و شامل تمام مقاطع تحصیلی است. امام جمعه رامسر در جمع دانش آموزان گفت:فرهنگ شورایی باید در مدارس نهادینه شود حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود:انتخابات شوراهای دانش آموزی کاربزرگی در مدارس هست و باید منتخبان مورد توجه مدیر و اولیای مدرسه قرار بگیرند. وی بیان داشت:رای تک تک شما دانش آموزان در پویایی و تحول مدرسه ارزشمند است و منتخبان از نفوذ و قدرت خود در پیشبرد امور مدرسه استفاده نمایند. وی تصریح نمود:متاسفانه ما در انتخابات از نگاه های قومی و قبیله ای ضرر دیده ایم و معیار باید اخلاص،توانمندی ،تعهد و تخصص باشد رامسر غربی ترین نقطه غرب مازندران بیش از 10 هزار دانش آموز دارد فرماندار رامسر :انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مسولیت پذیری است فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رامسر گفت:انتخابات شوراهای دانش آموزی یک بنیان بسیار مهم و تمرین مسولیت پذیری دانش آموزان برای آینده می باشد. حسین سروری در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام (ره )شهر رامسر به مناسبت برگزاری هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی افزود:در نظام های مبتنی بر مردم سالاری دینی یکی از مهمترین شاخص ها میزان مشارکت مردم در عرصه های مختلف است. وی ادامه داد:در کشور ما بطور میانگین هرسال یک انتخابات برگزار می گردد و نظام ما مبتنی بر آرا و مشارکت مردم می باشد. وی تاکید نمود:برای رسیدن به توسعه پایدار باید زمینه های مشارکت مردم در عرصه های مختلف فراهم گردد. وی اظهار داشت:برگزیدگان و منتخبین شوراهای دانش آموزی جایگاه مهمی دارند و باید پل ارتباطی موثری بین مدیر مدرسه و دانش آموزان باشند. وی ادامه داد:در واقع این انتخابات تمرین انتخاب اصلح و شایسته هست و شما دانش آموزان باید با وسواس و دقت زیاد بهترین ها را انتخاب نمایید وی گفت:بدلیل همین دقت نکردن گاهی بعد از چند مدت از انتخاب خود پشمیان می شوید که چرا به وعده ها عمل نشد.

بازدید مدیر آموزش و پرورش رامسر از مدارس اشکور.

طی یک بازدیدی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش رامسر "محمد صادق امینی نیا" وهیات همراه که به منظور آگاهی از روند وضعیت آموزشی و تربیتی و در این منطقه حضور یافته بودند ضمن بازدید از تمامی واحدهای آموزشی از نزدیک با همکاران و دانش آموزان به گفت و گو نشستد .
 

"محمد صادق امینی نیا "در جلسه ای که باحضور مدیران و آموزگاران این مدارس در آموزشگاه متوسطه ی اول جهاد اشکور برگزار گردید گفت : کار و تلاش در این مدارس سختی ها و مشکلاتی را با خود به همراه دارد اما توجه به آینده شیرین این دانش آموزان خستگی انسان را بر طرف می کند . وی بااشاره به اینکه طرح و برنامه ها باید در دورن کلاسها برود تا قابلیت اجرایی پیدا کند افزود : باید در جهت کیفیت بخشی به عوامل و امکانات موجود اعم از کلاس ، درس ، معلم کوشا باشیم . مدیر دستگاه تعلیم و تربیت رامسر خاطرشان کرد : موفقیت هر جامعه ای در گرو موفقیت آموزش و پرورش آن جامعه است لذا تلاش در راستای کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت باید در دستورکار مان قرار گیرد. وی همچنین در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام اینکه طی یک سال اخیر حدود 8 بار از این مدارس بازدید کرده است تصریح کرد : پیگیری مصوبات قبلی سفر امکانات و وسایل مورد نیاز میزان مشارکت سایر دستگاه ها ، پیشگیری از تبعات اخلاقی و اجتماعی ناشی از مهاجرت دانش آموزان روستایی به مرکز شهر ، بهره گیری از اوقات فراغت از مهمترین موضوعاتی است که در بازدید ها مورد لحاظ قرار می گیرد . براساس این گزارش در پایان این جلسه مدیران و آموزگاران هر مدرسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند .