نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

اجرای طرح نشاط معنوی در 5 امامزاده شهرستان رامسر.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رامسر گفت: طرح نشاط معنوی در 5 امامزاده شهرستان رامسر در حال اجرا است.
                                                           مرکز امور  قرآنی اوقاف  
به گزارش موج شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، ابراهیم عزیزپور در در گفت و گو با ما با اشاره به اینکه یکی از طرح های مهم اوقاف طرح نشاط معنوی است، افزود: این طرح برای اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان تهیه شده است که در بقاع متبرکه شاخص کشور و شهرستان رامسر اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رامسر با اشاره به اینکه با وجود گوشی های جدید دسترسی به فضای مجازی بسیار آسان شده است ، اظهار داشت : امروز تنها راه نجات جوانان مانوس شدن با قرآن است.

عزیزپور از اجرای طرح نشاط معنوی در 5 بقعه شاخص شهرستان رامسر خبر داد و افزود: کلاسهای قرآنی در رشته های ده گانه، ریاضی ، خط و نقاشی برای سه مقطع سنی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با تفکیک جنسیتی برادران و خواهران و همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی با برنامه های متنوع در این مراکز آموزشی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه محور اصلی برگزاری کلاس های طرح نشاط معنوی هستند و استقبال خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر عنوان داشت: در فوق برنامه های طرح نشاط معنوی کلاس های مشاوره ای و بصیرتی در جهت تربیت صحیح فرزندان تدارک دیده شده است که مادران محترمه میتوانند از این کلاس ها استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد