نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

سطح تعامل با مردم را باید بالا ببریم و مدیران دستگاهها اجرایی باید مردمدار باشند،

شریعت نژاد نماینده مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس خطر بروز سیل ناشی از آب شدن برف یخچالهای طبیعی بالادست را جدی دانست. 

                                            

به گزارش خبرگزاری مهر، شمس الله شریعت نژاد صبح پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان تنکابن در سالن اجتماعات فرمانداری، درخصوص وضعیت یخچالها بالادست گفت: باید در این زمینه فکر جدی کرد زیرا وقوع سیل جدی است.

وی همچنین با تاکید بر افزایش سطح تعامل مسئولان با مردم تصریح کرد: سطح تعامل با مردم را باید بالا ببریم و مدیران دستگاهها اجرایی باید مردمدار باشند، همچنین درد مشترکمان را بشناسیم تا بتوانیم سطح همدلی و همزبانی را ارتقا دهیم.

شریعت نژاد به وضعیت، پلی کلینیک تامین اجتماعی منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود جمعیت زیاد بازنشستگان هنوز فاقد پزشکان متخصص بوده و رادیولوژی پلی کلینیک نیز راه اندازی نشده است،

این نماینده مجلس با اشاره به بحران برف سال ۹۲ گفت: پرداخت تسهیلات خسارات برف هنوز ادامه دارد و مدیران ادارات باید مردم را برای رفع این مشکلات حمایت کنند.

شریعت نژاد با بیان اینکه سفر دولت به استان در پیش است گفت: مباحث در خصوص بحث سفر ریاست جمهوری به مدیران گوشزد شود و باید هم افزایی در سطح درخواستها وجود داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد