نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

بیانیه شماره یک،بیدارباش نوین مجمع طلایه داران شهرستان رامسر.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری با غیرت چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:35

با سلام.خسته نباشید.وقتتون بخیر.من یکی از پرسنل عکاسی تله فتو واقع در تله کابین رامسر هستم. مدتی پیش مسابقات کارتینگ جام آزادسازی خرمشهر در شهرستان رامسر در کارتینگ تله کابین رامسر برگزار شد.جوانکی بی ادب و گستاخ که خود را روزنامه نگار! معرفی می کرد بنام محمدرضا جنت قربانی از ما خواست که عکس های این مسابقات را که توسط عکاسان رسمی تله کابین رامسر گرفته شده در اختیارش قرار دهیم.ما به دلیل کمک به حال این جوانک عکس ها را در اختیارش قرار دادیم.مدتی بعد دوستانمان بما زنگ زدند و گفتند این جوانک بی ادب و شارلاتان عکس ها را بنام خودش در وبلاگ بی بیننده اش قرار داده.پس از مراجعه دیدم درست است!عکس های ما را که ساعت ها عرق ریختیم و گرفتیم با نام خودش در وبلاگ بی ارزشش قرار داده.با ایشان تماس گرفتم.با لحن لاتی و بی ادبانه گفت کاری نکن راجع به نجفی ها افشاگری کنم!!! من گفتم پسرک احمق نجفی ها جزو محبوب ترین خانواده های رامسر می باشند.من از شخص شما میخواهم موضوع رو پیگیری کنید.توهین به حاج خسرو نجفی و پرسنل زحمت کش تله کابین را هرگزززز نمی پذیریم.ما از شما میخواهیم شما به صدای ما پاسخ بدید و موضوع رو پیگری کنید در غیر این صورت پرسنل تله کابین رامسر خودشان وارد عمل می شوند و این جوانک بی ادب را ادب می کنند.خاندان نجفی برای ما اندازه رجال سیاسی مملکت با ارزش و با احترام هستند.

لینک وبلاگ آن پسرک و عکس های عکاسان تله کابین که با نام این پسرک اینجا قرار داده شده:

http://jannatnews.blogsky.com/1394/03/13/post-211/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد