نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

جولان مدیران غیر بومی در رامسر .

جولان مدیران غیر بومی در رامسر  

موج شمال:از زمان استقرار دولت روحانی در سال 92 متاسفانه اکثر مدیرانی که در رامسر معارفه شده اند غیر رامسری بوده و این باعث نگرانی مردم ،فعالین اجتماعی و حتی طرفداران و حامیان گفتمان اعتدال در این شهرستان شده است.

این انتصابات تا جایی پیش رفت که حتی شیخ صفر قاسمی مسئول کانون تدبیر و امید رامسر نیز در فضاهای مجازی اعتراضات خود را عنوان کرد و اظهار داشت که " بعضی از انتصاب ها اشتباه بود. ای کاش در بعضی موارد تغییری صورت نمی گرفت و بعضی از قبلی ها شاید بهتر عمل می کردند."

هر چند که در برخی از این انتصابات از نیروهای غیر بومی ای به کار گرفته شده است که سابقه مدیریتی چندانی نیز در پست مربوطه را ندارند و تصور می شود آنها برای کسب تجربه مدیریتی روانه شهرستان رامسر شده اند.

حال افراد تاثیر گذار این انتصابات و جابجایی ها از عدم وجود نیروی کار آمد برای کسب کرسی مدیریتی در رامسر سخن به میان می آوردند .

جدای از اینکه این ادعاها به نوعی می تواند توهین به مردم شهرستان رامسر باشد و نبوغ و استعداد مردمان این شهر همیشه مظلوم را زیر سوال می برد ،می توان گفتار آنها را نیز به راحتی رد کرد زیرا تا چه زمانی باید منتظر ماند تا یک فرد توانمند رامسری آمادگی لازم برای کسب کرسی مدیریتی را بدست آورد؟

اگر قرار است یک نیروی غیر بومی بر مسند امور رامسری ها قرار گیرد آیا بهترنیست از همین شهرستان استفاده شود و در برخی از موارد آنها با کسب تجربه ، در آینده نه چندان دور با همفکری مردم در فکر توسعه شهرستان بر آیند؟

سیاست انتصابات در این شهرستان در برخی از موارد حتی غیر قابل توجیه و فاقد منطق لازم هست زیرا کنار گذاشتن برخی از مدیرانی که کمتر از سه ماه تا بازنشستگی شان باقی مانده به نظر نمی رسد با هیچ تدبیری سازگار باشد.

مردم غرب مازندران خصوصا دو شهرستان تنکابن و رامسر از انتصاب نیروهای غیر بومی نگرانند و هیچ گاه انتظار نداشتند نمایندگان عالی دولت در این شهرستان ها علی رغم میل باطنی قاطبه مردم در فکر زیر سوال بردن "تدبیر و امیدی " باشند که دکتر حسن روحانی درشعار انتخاباتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری به آن تاکید داشت.

در این میان فرمانداران هر شهرستان می توانند در استفاده از مدیران بومی ،شناسایی و پرورش افراد در داخل دستگاه های اجرایی برای انتصاب کرسی های مدیریتی و پیشگیری از نا امید شدن مردم نسبت به شعار های دولت به عنوان حداقل وظیفه ذاتی خود اهتمام لازم را داشته باشند که اگر غیر از این عمل شود ضرورت دارد مسئولین اجرایی استان خصوصا استاندار ، ضمن تذکر لازم ، با آنچه که موجبات زیر سوال رفتن شعارهای دولت و کاهش انگیزه و شور و نشاط در بین مردم می شود برخورد نمایند.

انشالله در سفر رئیس جمهور به استان مازندران شاهد بررسی وضعیت انتصابات در شهرستان ها و مبنا قرار دادن خواسته های مردم و ایجاد هر چه بیشتر امید در بین مردم باشیم.
محمدرضا بهرامی-سردبیر هفته نامه موج شمال


نظرات 2 + ارسال نظر
شهروندرامسری سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 18:28

با پیگیریهای مردمی طرح پاکسازی ادارت،دانشگاهها وموسسات آموزش عالی از مدیران ونیروهای غیربومی دررامسر بزودی انجام میگیرد.

رامسری با غیرت چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:24

با سلام.خسته نباشید.وقتتون بخیر.من یکی از پرسنل عکاسی تله فتو واقع در تله کابین رامسر هستم. مدتی پیش مسابقات کارتینگ جام آزادسازی خرمشهر در شهرستان رامسر در کارتینگ تله کابین رامسر برگزار شد.جوانکی بی ادب و گستاخ که خود را روزنامه نگار! معرفی می کرد بنام محمدرضا جنت قربانی از ما خواست که عکس های این مسابقات را که توسط عکاسان رسمی تله کابین رامسر گرفته شده در اختیارش قرار دهیم.ما به دلیل کمک به حال این جوانک عکس ها را در اختیارش قرار دادیم.مدتی بعد دوستانمان بما زنگ زدند و گفتند این جوانک بی ادب و شارلاتان عکس ها را بنام خودش در وبلاگ بی بیننده اش قرار داده.پس از مراجعه دیدم درست است!عکس های ما را که ساعت ها عرق ریختیم و گرفتیم با نام خودش در وبلاگ بی ارزشش قرار داده.با ایشان تماس گرفتم.با لحن لاتی و بی ادبانه گفت کاری نکن راجع به نجفی ها افشاگری کنم!!! من گفتم پسرک احمق نجفی ها جزو محبوب ترین خانواده های رامسر می باشند.من از شخص شما میخواهم موضوع رو پیگیری کنید.توهین به حاج خسرو نجفی و پرسنل زحمت کش تله کابین را هرگزززز نمی پذیریم.ما از شما میخواهیم شما به صدای ما پاسخ بدید و موضوع رو پیگری کنید در غیر این صورت پرسنل تله کابین رامسر خودشان وارد عمل می شوند و این جوانک بی ادب را ادب می کنند.خاندان نجفی برای ما اندازه رجال سیاسی مملکت با ارزش و با احترام هستند.

لینک وبلاگ آن پسرک و عکس های عکاسان تله کابین که با نام این پسرک اینجا قرار داده شده:

http://jannatnews.blogsky.com/1394/03/13/post-211/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد