نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

مازندران قطب گردشگری و کشاورزی نامیده می شود ولی آثاری از این حوزه ها در استان دیده نمی شود.

شریعت نژاد نماینده مردم شریف تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران گفت : دکتر نوبخت ظرفیتی برای نمایندگان شمال کشور محسوب می شوند.                    

 

شمس الله شریعت  نژاد با بیان اینکه بعد از انقلاب در حق مردم شمال کشور جفا بسیاری شده است ،  افزود : به دلیل اینکه در مازندران ظرفیت سازی برای اشتغال نشده است امروز شاهد بیکاری در این استان هستیم .

 

وی ادامه داد : چرا با این همه جاذبه های گردشگری در مازندران شاهد سرمایه گذاری حداقلی در حوزه گردشگری نیستیم؟

 

شریعت نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه مازندران قطب گردشگری و کشاورزی نامیده می شود ولی آثاری از این حوزه ها در استان دیده نمی شود ، اظهار داشت : نگاه دولت به استان های شمالی باید عوض شود و نگاه سنتی جایش را به نگاه نو بدهد.

 

شریعت نژاد تصریح کرد : کشاورزان مازندران بعد از برف سال 92 نتوانستند محصولات خوبی برداشت کنند و انتظار می رود دولت در سال 94 با عدم واردات بی رویه با کشاورزان و باغداران مازنی همراهی کند.

 

شریعت نژاد با اشاره به ماده 180 گفت : ای کاش این قانون اجرا نمی شد و به نمایندگان ریالی برای کارهای عمرانی تعلق نمی گرفت هرچند که بنده تمام این پول را در حوزه انتخابیه ام برای پروژه های نیمه کاره اختصاص داده ام.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد