نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

اجلاس جهانی کنوانسیون رامسر در اروگوئه برگزار می‌شود.

معاون دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق حفاظت سازمان محیط زیست گفت:دوازدهمین اجلاس جهانی کنوانسیون رامسر با حضور ۱۶۸ کشور در اروگوئه برگزار می‌شود.

به گزارش موج شمال ، مسعود باقرزاده در جلسه کمیته مدیریت تالاب انزلی با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی کنوانسیون رامسر هر سه سال در یکی از کشورهای عضو اظهار کرد: کنوانسیون رامسر یکی از قدیمی‌ترین کنواسیون‌های محیط زیستی در جهان محسوب می‌شود و به نام ایران ثبت شده است.

وی به ایجاد کنواسیون رامسر در سال ۱۹۷۱ میلادی در ایران اشاره کرد و افزود:تمام کشورهای عضو برای تبادل اطلاعات زیست‌محیطی و تصمیم‌گیری برای اجرا در تالاب‌ها در اجلاس جهانی کنوانسیون رامسر شرکت می‌کنند.

 باقرزاده با بیان اینکه اجلاس جهانی کنوانسیون رامسر در قاره‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد:دهم خرداد ماه امسال اجلاس جهانی کنواسیون رامسر با حضور ۱۶۸ کشور در اروگوئه در قاره آمریکای جنوبی به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

 معاون دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق حفاظت سازمان محیط زیست،برگزاری اجلاس دوره یازدهم کنوانسیون رامسر را در کشور رومانی در قاره اروپا عنوان کرد و گفت: ایران از کشورهای فعال در زمینه تالاب‌ها در کنوانسیون مذکور است.

 وی از تشکیل میزگرد تخصصی ویژه تالاب انزلی در اجلاس دوازدهم کنوانسیون جهانی رامسر خبر داد و بیان کرد:برنامه‌های اجرا شده در تالاب انزلی به عنوان اقدام مثبت در مورد احیای تالاب‌ها به کشورها معرفی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد