نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

مهندس سروری:رامسر قطب گردشگری شمال ایران و یکی از شهرستان های نمونه گردشگری کشور ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری دارد.

فرماندار شهرستان رامسر از برگزاری نشست تخصصی مشترک فرمانداران و شهرداران شهرهای نمونه گردشگری کشور در روز پنج شنبه 7 خرداد به میزبانی این شهرستان خبرداد.

 

 

"حسین سروری"با اعلام این خبر به ایرنا در رامسر افزود:در این نشست که با حضور معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود علاوه بر فرمانداران ،شهرداران روسای ادارات میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مناطق نمونه گردشگری نیز حضوردارند.

وی بیان داشت:درمجموع 12 شهر نمونه گردشگری و 2 شهرستان نمونه گردشگری در کشور وجود دارد و باید با برگزاری چنین نشست های  معرفی فرصت های  سرمایه گذاری و تبادل تجربیات فراهم گردد.

وی اظهار داشت:رامسر قطب گردشگری شمال ایران و یکی از شهرستان های نمونه گردشگری کشور ظرفیت های بالایی در زمینه  گردشگری دارد.

فرماندار رامسر در پایان گفت:نشست تخصصی از ساعت 9/30 الی 13 روز پنج شنبه  7خرداد به میزبانی رامسر برگزار و بازدید از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری رامسر ازجمله برنامه های این نشست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد