نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران .

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، بیانگر رشادت‌ها و ایثارهای علمدار دشت نینواست. قمری که ماه بنی‌هاشم بود و فضایل اخلاقی و سجایای نیکوی ایشان، چراغ هدایتی در مسیر عاشقان آن حضرت گشته است.


نامگذاری روز مبارک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز، بیانی زیبا و عارفانه از حرکت جانبازان ایران اسلامی در مسیر آن حضرت و تکرار حماسه‌آفرینی‌های روز عاشورا و دشت کربلا در سال‌های دفاع مقدس و در سرزمین ایران اسلامی است.


بی‌تردید اعتلای امروز ایران اسلامی و حرکت به سوی قله‌های افتخار مرهون ایثارگری‌های جانبازان سرافراز است. از همین‌رو میلاد حضرت ابوالفضل (ع) فرصت مغتنمی است تا با حضور در محفل گرم جانبازان عاشق و رهرو امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدردان بخشی از عظمت ایثارگران انقلاب اسلامی باشیم.


اینجانب در آستانه روز مقاومت و پیروزی، ضمن تبریک فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و همچنین تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان که همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

شمس اله شریعت نژاد

نماینده مردم شریف شهرستانهای تنکابن،رامسر و عباس آباد

و دبیر مجمع نمایندگان شمال کشور،سمنان،فیروزکوه و عضو کمیسیون کشاورزی و تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد