نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

برخلاف اتهام کسانی که می‌گویند اصلاح‌طلبان،... ما نظام را اصل می‌دانیم و می‌خواهیم جامعه از تحریف‌ها و سوء استفاده‌ها پاک شود.

هادی خامنه‌ای: اصلاح‌طلبی از همان روزهای نخست انقلاب کلید خورد!

سیدهادی خامنه‌ای درباره آغاز جریان اصلاح‌طلبی در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اصلاحات، نغمه‌های اصلاح‌طلبی و نقد منصفانه از همان روزهای نخست انقلاب کلید خورد و همواره افرادی دلسوز نگران مسائل انقلاب بودند.

وی افزود: در همان دوران با حضور در محضر امام راحل مسائل مهم عنوان می‍‌‌شد و امام نیز قبول داشتند که انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی، بی‌مساله نسیت.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام، اصل اصلاح‌طلبی را تقویت جمهوری اسلامی دانست و گفت: برخلاف اتهام کسانی که می‌گویند اصلاح‌طلبان، می‌خواهند نظام را تضعیف کنند، ما نظام را اصل می‌دانیم و می‌خواهیم جامعه از تحریف‌ها و سوء استفاده‌ها پاک شود.

خامنه‌ای تصریح کرد: اصلاح‌طلبی ماهیتی جز این ندارد و اصلاح‌طلبان با این انگیزه در جامعه حضور دارند و در طول انقلاب هزاران سرباز و شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده‌اند.

جشن میلاد اصلاح‌طلبان مازندران به همت سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) و شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب مازندران از جمله سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، احمدی فولادی عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، حجت الاسلام فرزانه و دیگر مسئولان و شخصیت‌ها و البته به حضور سیدهادی خامنه ای مهمان ویژه این مراسم در سالن اجتماعات تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد.

اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی نارون، قرائت بیانیه 10 گانه اصلاح‌طلبان (ترویج تفکر اسلامی، پرهیز از سطحی‌نگری، تلاش در ایجاد پویایی و گشاده‌رویی، احترام و تعامل سازنده، ارتقای سطح فعالیت سیاسی، مبارزه با واپس‌گرایی، تحجر و جزم‌اندیشی، تمرین تعامل جمعی سیاسی، همکاری صمیمانه با دولت، دفاع از ارزش‌هایی چون عدالت، آزادی معنوی و خردورزی‌های سیاسی و دفاع از فعالان و زندانیان سیاسی پیرو خط امام) توسط بهنام فرازمند، قرائت مقاله «دانشگاه زنده است» (با محوریت فعالیت دانشجویان از 16 آذر 32  و سال‌های انقلاب تا خفقان دانشگاه در دولت احمدی‌نژاد و حمایت روحانی از این قشر) توسط دانشجوی نخبه، پیام گرایلی و در نهایت سخنرانی سید هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام از برنامه‌های این همایش بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد