نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دکترشریعت نژاد:اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس، می تواند گام موثری برای توسعه همه جانبه کشور باشد.

                                        

شمس الله شریعت نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس، می تواند گام موثری برای توسعه همه جانبه کشور باشد.

شمس الله شریعت نژاد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سلمانشهر عباس آباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نتایج ارزیابی و بررسی ها نشان داده که با اجرای این طرح مردم با نگاهی واقع بینانه به نامزدهای مورد نظر خود رای خواهند داد.
وی ادامه داد: با این شیوه انتخاباتی دعواهای جناحی برای رسیدن به کرسی نمایندگی حل می شود و نامزدها بیشتر به فکر منافع ملی خواهند بود.
نماینده مردم شریف شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی پیشگیری از هزینه های گزاف تبلیغاتی برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را از دیگر مزایای این طرح معرفی کرد.
شریعت نژاد گفت: البته این طرح که می تواند مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهد، در انتظار تصویب در مجلس و سپس تایید شورای نگهبان است.
کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اوایل اردیبهشت ماه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ جزئیات این طرح با پیشنهاد علی لاریجانی رییس مجلس به دلیل وجود برخی ابهامات و اشکالات به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ارجاع شده است تا پس از بررسی مجدد و پس از دو هفته بار دیگر به صحن مجلس بازگردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد