نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

رقابت 80000 نفر دانش آموز ممتاز پایۀ ششم برای ورود به طـرح آیـه هـای تـمـدن کل کشور.

                               
رقابت 80000 نفر دانش آموز ممتاز پایۀ ششم برای ورود به طـرح آیـه هـای تـمـدن

به گزارش  روابط عمومی مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام، مسئول مرکز آزمون مؤسسه از برگزاری آزمون ورودی آیه های تمدن (آزمون مبنا) سال 94، ساعت 8.30 صبح روز پنج شنبه 3 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور خبر داد و افزود: دانش آموزان داوطلب حداکثر تا ساعت 7.30 صبح به محل های آزمون مراجعه نمایند.

ولی الله نادرپور مسئول مرکز آزمون مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در گفتگو با سایت رزمندگان، گفت: حدود 8۰ هزار نفر دانش آموز ممتاز پایه ششم دبستان داوطلب ورود به طرح آیه های تمدن ثبت نام نموده که جهت ورود به طرح آیه های تمدن با هم رقابت خواهند کرد. شرط ورود به طرح موفقیت در آزمون ورودی 3 اردیبهشت ماه می باشد. افرادی که حد نصاب نمره مورد نیاز را کسب نمایند در طرح پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی رایگان برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح آیه های تمدن جهت ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه های مرجع است اضافه کرد: دانش آموزان پایه هفتم تا پیش دانشگاهی در سال تحصیلی 94 - 95  تحت پوشش قرار می گیرند.

ولی الله نادرپور همچنین عنوان کرد، دانش آموزانی که درآزمون ورودی شرکت می کنند اگر رتبۀ برتر کسب نمایند در سطح «الف» طرح پذیرش شده و به مدت شش سال بورسیه می شوند و از خدمات آموزشی رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی، کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی، آزمون های منظم و دوره ای پیشرفت تحصیلی، کلاس های آموزشی و رفع اشکال، اردوهای آمادگی نوروزی و ... بهره مند خواهند شد. علاوه بر آن دانش آموزانی که رتبه و تراز لازم را کسب نکنند در صورت تمایل می توانند با پرداخت بخشی از هزینه ها در سطح «ب» طرح شرکت کرده و از خدمات آموزشی سطح «الف» که با تخفیف ویژه ارائه می گردد بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: طرح آیه های تمدن طی 7 سال گذشته با اجرای برنامه های مکمل آموزشی، سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته است عنوان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان عضو طرح وارد دانشگاه های صاحب نام و مرجع شدند.

ولی الله نادر پور در پایان گفت: دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، اطلاع از محل آزمون و کسب اطلاعات بیشتر به حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان و بسیج دانش آموزی مدرسه خود مراجعه نمایند.

نـتـیـجـه آزمـون روز یـکشـنـبـه  94/2/6 از سـایـت آزمـون بـه آدرس

www.r-azmoon.ir با استفاده از کد داوطلبی و کلمه عبور قابل دریافت خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد