نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

شریعت نژاد:همه تحریم‌ها در توافق نهایی مذاکرات هسته ای باید لغو شود.

نماینده مردم شریف  تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تحریم‌هایی که به بهانه انرژی هسته ای به کشور ما تحمیل شده است، باید همزمان با توافق نهایی مذاکرات هسته ای لغو شود.             

 

شمس الله شریعت نژاد به لغو کامل تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: موضوع مذاکره درباره بحث انرژی هسته ای است و در واقع اختلاف ما با آمریکا اختلافی است که مورد مذاکره ما درهمه موارد نیست، مذاکره صرفا برای انرژی هسته ای است و انتظار ما این است که همه تحریم‌هایی که به بهانه انرژی هسته ای وضع شده و به کشور ما تحمیل شده است، باید همزمان با توافق نهایی لغو شود این یک امر منطقی و معمول است چرا که تعهداتی که برای کشور ما وضع شده هزینه‌هایی را برای ما در بر دارد و نمی شود این هزینه را انجام دهیم و کشورهای طرف مذاکره تمکینی به لغو تحریم‌ها نکنند.

 

وی در ادامه گفت‌وگو با توجه به درگیری‌ها و ترورهای اخیر در شرق کشور که همزمان و بعد از مذاکرات انجام شد را مربوط به مذاکره ندانست و یک جریان ضد بیداری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: جریان ضد بیداری اسلامی به رهبری ارتجاع عرب و با تحریک کشورهایی که از آن سود می برند مثل آمریکا موجب بروز فرقه‌های مختلف در کشور‌های اسلامی است و تحرکات شرق کشور ما هم متاثر از همین بحث‌ها است که از خارج از کشور نفوذ می کند، بحمداله با بیداری مردم ما در نطفه خفه می شود.

 

نماینده مردم شریف  تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس درباره جنایات آل سعود در یمن خاطرنشان کرد: نهضتی که در یمن شکل گرفت نهضت بیداری اسلامی است که سلطه حاکمان وابسته را نمی پذیرد.

 

وی افزود: نهضت بیداری اسلامی مربوط به حاکمانی است که می خواهند مردم شان در جهل بسر برند آنها از ارتقاء سطح آگاهی مردم وحشت دارند، منافع خود را در معرض تهدید می بینند به همین دلیل است که آن منش مخفی خود را با حرکاتی که می بینیم به ظهور رساندند.

 

شریعت نژاد یادآور شد: چگونه در عراق علمای شیعه و علمای اهل تسنن با هم متحد در مقابل داعش می جنگند، فتوا در مورد آنها می دهند عین همین حرکت در مورد یمن است، انصارالله یمن به عنوان جمعیتی است که فرهنگ مبارزه با ارتجاع عرب را اشاعه می دهد.

 

نماینده مردم شریف  تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس با اشاره به عدم صلاحیت حاکمان کشورهایی مثل عربستان خاطر نشان کرد: عربستان و کشورهایی مثل آن به ظاهر حاکمان کشور خود هستند، در واقع آمریکا و استکبار جهانی بر این کشورها حکومت می کنند و مردم‌شان متوجه شدند و این حاکمان در بحث و مذاکره با مردم خودشان نمی توانند در آنها اقناع ایجادکنند بنابراین به این جنایات دست زدند.

 

وی ادامه داد: امروز عربستان در یمن از داعشی‌ها حمایت می کند نه سنی‌ها و عربستان در مقابل یمن است، این تقابل میان شیعه و سنی نیست.

 

شریعت نژاد اظهار داشت: اهل سنت کشور ما پیش‌تازان مقابله با داعشی و تفکر داعشی‌ها هستند پس امکان نفوذ این تفکر و عوامل آنها در مرزهای کشور ما نیست.    


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد