نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

حسین سروری"در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن افزود:باید شعار سال به معنای واقعی عملیاتی شود.

                                                         

فرماندارشهرستان رامسر گفت:نامگذاری های سالانه توسط رهبر فرزانه و معظم انقلاب هدف دار و معنا دار بوده و شعار امسال نیز که ،دولت و ملت ،همدلی و هم زبانی است، از آرمان های ناب انقلاب اسلامی است.

آغاز برنامه های هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن از 20 فروردین ماه.

"حسین سروری"در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن  افزود:باید شعار سال به معنای واقعی عملیاتی شود  و طوری عمل نماییم که نگاه مردم نسبت به مسولان مثبت و سازنده باشد و مردم حلاوت و شیرینی خدمت را حس نمایند.

وی اظهار داشت :با گام های بزرگی که دولت تدبیر و امید برداشته باید با کنارگذاشتن کدورت ها ،کینه ها ،دلها به هم نزدیک تر شود و این شعار به صورت عملی در تمام سطوح محقق گرددو در سطح شهر و روستا ستادهایی تشکیل تا همدلی ها تقویت شود.

وی افزود:حضرت زهرا (س)الگوی تمام زنان و مادران است و باید سیره آن بزرگوار الگو قرار بگیرد.

وی تاکید نمود:جشن ها و برنامه های میلاد حضرت زهرا (س)باید به بهترین شکل و با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

وی اظهار داشت:نقش بانوان و زنان در تحولات اجتماعی ،نشاط و بالندگی جامعه بسیار اثرگذار است و باید جایگاه بانوان در جامعه و ادارات تقویت شود.

مسول امور خانواده و بانوان فرمانداری رامسر گفت:در هفته بزرگداشت مقام مادر و زن در شهرستان رامسر بیش از 20 برنامه شهرستانی برگزار می گردد.

"فاطمه زرگریان"افزود: این هفته از 20 فروردین ماه آغاز و تا 28 فروردین ادامه دارد ضمن اینکه ادارات شهرستان نیز خود برنامه های جداگانه ای  به اجرا در می آورند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رامسری چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 20:42

مراسم تودیع ومعارفه رئیس اداره مخابرات رامسر به دلیل انتخاب یک مدیر غیربومی با اعتراض تعدادی ازکارکنان این شهرستان به تشنج کشیده شد واین فضای التهاب همچنان براین اداره حکمفرماست.

رامسری جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 11:42

خواهان تغییر فرمانداررامسر هستیم
سروری بایدبرود
وقتی مردم خواهان تغییر در شرایط گوناگون کشورشان شدند، این خواسته را در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس شورای اسلامی، از طریق آرایی که به صندوق ها می ریزند، به روشنی اعلام می کنند. عموما افرادی که به دنبال تغییر در سرنوشت خویش هستند، به گونه ای با شرایط پیش از برگزاری انتخابات مشکل دارند و رییس دولت یا نمایندگان مجلسی را برمی گزینند که مشکلاتشان را حل وفصل کنند. بدیهی است اگر دولت قبلی، انگیزه یا توان حل گرفتاری های مردم را می داشت، تغییر آن ضرورت پیدا نمی کرد.
مردم، اما دو نوع مساله دارند که در پی رسیدگی به آن هستند. یکی مسایل کلان، ملی و بین المللی است و دیگر مسایل محلی و منطقه ای که انتظار دارند همه این نوع مسایل به طور هماهنگ رسیدگی و مشکلات آنان برطرف شود. پس از خرداد ۹۲، ایرانیان امیدوار شدند که مصایب برآمده از دولت بی برنامه احمدی نژاد، هم در سطح ملی و هم در سطح محلی، به مرور از جامعه زدوده شود و آسایش و آرامش و رفاه جایگزین آن شود. اولین گام برای ایجاد زمینه های لازم به منظور تغییرات موردانتظار مردم، تعویض آمران و عاملان وضع پیشین است. این امر در سطوح ملی به آسانی صورت می پذیرد اما در سطوح محلی، بعضا به فراموشی سپرده می شود. این فراموشی باعث می شود که از امید مردم روستاها و شهرهای سراسر کشور کاسته شود.
استانداران، فرمانداران و مقامات محلی مسوول در امر امنیت سیاسی و اجتماعی، از جمله مقاماتی هستند که هرچه زودتر باید تغییر یا جابه جا شوند. تفاوت های سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی دولت های دهم و یازدهم آنقدر زیاد است که نیروهای موثر دولت دهم، نمی توانند سیاست های دولت یازدهم را پیش ببرند. دکتر حسن روحانی، همین مطلب را در روزهای اخیر به وزیر کشور گوشزد کرده و درخواست های فراوان هوادارانش در شهرهای کوچک و بزرگ کشور را که منتظر تغییر مقامات سیاسی و امنیتی شهرشان هستند، به ایشان منتقل کرده است. هرچند وزیر محترم کشور، پیش از یادآوری و تذکر رییس جمهور، خود می توانست به استانداران جدید اختیار لازم را بدهد که در تغییر، جابه جایی یا برکناری آنهایی که معتقد به برنامه های احمدی نژادی هستند و هیچ گونه رابطه ای با نیروهای اصلاح طلب، دلسوز و حتی اصولگرایان معتدل نداشتند و همچنان ندارند، اقدام کنند.
متاسفانه در بعضی از استان های کشور، استانداران محترم، به فرماندارانی که همچنان دل در گرو سیاست های سابق دارند، دل خوش کرده اند و مردم اصلاح طلب را نسبت به سیاست های خود مایوس کرده اند. به عنوان نمونه، از استان مازندران یاد کنیم. تغییر و تحولات مدیران حساس بسیار کند است. دوسال از استقرار دولت یازدهم می گذرد و مردم بعضی از شهرستان ها، از جمله شهرستان رامسرانتظار دارند که جناب آقای فلاح، گامی برای تغییر فرماندار بردارد. سخن این نیست که فرماندار فعلی، فرد خوبی است یا نه. سخن این است که هواداران اصلاحات و طرفداران دکتر روحانی همچنان منتظر تغییرات در فضای زندگی شان هستند...

رامسری جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 11:58

توسعه رامسر را به دست رامسری بسپاریم- "سکوت ما نشانه رضایت ما نیست"،
این بخشی از نامه شهروندان رامسر به شریعت نژاد نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد