نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

شر یعت نژاد : غرب استان از بی کاری رنج می برد.

شمال نیوز : نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان اینکه بخش کمی از منابع طبیعی توسط زمین خواران تخریب می شود، گفت: عمده ترین تخریب منابع طبیعی از سوی افرادی صورت می گیرد که دچار فقر، کاهش قدرت خرید و بیکاری هستند و برای تامین معیشت و نیاز روزمره خود دست به این اقدام می زنند.

شمس اله شر یعت نژاد در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی که در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن برگزار شد ، افزود : غرب مازندران با جمعیت ساکن حدود 300 هزار نفر از متراکم ترین نقاط جمعیتی در کشور است که تاکنون هیچ اقدام موثری در زمینه اشتغال و رفع بیکاری مردم منطقه صورت نگرفته و همین مسئله باعث تشدید تخریب محیط زیست شده است.

وی با اشاره به اینکه در قانون اساسی دولت موظف به تامین اشتغال ، معیشت و مسکن مردم است، اظهار داشت : عدم توجه به این قانون سبب شده که 90 درصد زمین های جلگه ای منطقه توسط مردم تخریب شود.

شریعت نژاد تصریح کرد: باید برنامه ریزی ها در این بخش بر اساس استعدادها و مزیت های منطقه ای صورت گیرد تا خروجی مثبتی که همانا حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است تحقق یابد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر وعباس آباد در مجلس ، ادغام دو اداره منابع طبیعی و محیط زیست را اصولی ندانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از اهرم فیزیکی نمی توان منابع طبیعی را حفظ کرد و باید با فرهنگ سازی و نگاهی نو و مترقی به فکر حفظ آن بود .

وی یادآور شد : باید به فکر فقر زدایی و ایجاد اشتغال در کشور بود تا در راستای حفظ منابع طبیعی گام های موثری برداشته شود .


نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:24

درود بر شریعت نژاد
درود بر برفی
درود بر همه همشریان دوست داشتنی

دانشجویان ومدرسین موسسه کسری جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 21:01

امروز خواسته همگان این است ا اوضاع اسفبار موسسه کسری رامسر هرچه سریعتر این موسسه با موسسات دیگری که امکانات بیشتری دارند تجمیع شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد