نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

رامسر مورد توجه سرمایه گذاران بوده و باید یا ایجاد معاون گردشگری در شهرداری ها از این همه ظرفیت ها بهره گرفت.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:این شهرستان در واقع قطب گردشگری شمال کشور است و زمینه ها و فرصت های ممتازی برای سرمایه گذاری بویژه در صنعت گردشگری دارد.

"حسین سروری "افزود:رامسر در زمینه گردشگری سلامت  می تواند در کشور به عنوان پایلوت مطرح شود و وجود آبگرم های معدنی با طبیعت زیبا و ییلاقات خوش آب و هوا جنبه های گردشگری سلامت آن را تقویت نموده است.

وی گفت: رامسر مورد توجه سرمایه گذاران بوده و باید در قالب کمیته های جذب سرمایه گذاری و یا ایجاد معاون گردشگری در شهرداری ها از این همه ظرفیت ها بهره گرفت.

فرماندار رامسر با بیان آنکه برخی از پروژه های بزرگ از جمله  توسعه باند فرودگاه رامسرفرودگاه رامسر با پیشرفت 95 درصدی با برخی از موانع جزیی مواجه است بیان نمود که با بهره برداری از آن شکوفایی اقتصادی ،گردشگری و کشاورزی و صادرات گل و گیاه و مرکبات را ازاین منطقه شاهد خواهیم بود.

وی افزود:متاسفانه طرح بزرگ کنارگذر ساحلی رامسر مدت 11 ماه به دلیل ضعف پیمانکار بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد:همچنین این شهرستان 10 منطقه نمونه گردشگری دارد که در هیچ کدام از آن اتفاق خاص نیفتاده است.

فرماندار رامسر همچنین خواستار اصلاح حریم میراثی و تخصیص اعتبارات متناسب با جایگاه گردشگری این شهرستان شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت:عملکرد رییس جمهور و دولت در بحث تنظیم بودجه و تحویل به موقع آن بسیارشفاف است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"علی احسانی"در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود:لایحه بودجه سال 94 نیز در راستای ثبات اقتصادی ،افزایش رشد سرمایه گذاری ،صرفه جویی  و مهارتورم می باشد.

وی بیان داشت:باید مقوله سرمایه گذاری در بخش های مختلف  بویژه صنعت گردشگری مورد توجه قرار گرفته و با همدلی و اجماع برای گسترش و تعمیم صنعت توریسم  گام های جدی برداشته شود.

وی اظهار داشت:باید ضمن بهره مندی از نظرات کارشناسان ،نخبگان ،صاحبنظران  و شناسایی ظرفیت های  بسیار زیاداستان به دنبال به فعلیت در آوردن فرصت های ممتاز گردشگری بویژه در غرب مازندران باشیم.

وی افزود:غرب مازندران و بویژه شهرستان رامسر دارای پتانسیل های ارزشمند در حوزه گردشگری بویژه گردشگری سلامت و اکو توریسم است  و باید با برنامه ریزی وبا جدیت  شکوفایی صنعت گردشگری دنبال شود.

فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت:این شهرستان در واقع قطب گردشگری شمال کشور است و زمینه ها و فرصت های ممتازی برای سرمایه گذاری بویژه در صنعت گردشگری دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد