نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

تبریک هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش.

فرماندارورئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر ومدیرآموزش وپرورش به مناسبت هفته شورای های آموزش وپرورش پیام تبریکی راصادرنمودند.
                                                                     


« قطره دریاست ، اگر با دریاست ورنه او قطره ، و دریا ، دریاست»

پویایی و تحرک و توسعه هر جامعه وامدار دانش و گسترش علم در تمامی ابعاد و اضلاع آن است از این حیث آموزش و پرورش که رسالت خطیر آن علم آموزی و مهارت آموزی و تربیت و پرورش نسل آینده ساز و خلاق و متبکر می باشد ، همواره واجد شأنی والا و رتبه ای برجسته در قاب نگاه صاحب نظران و خبرگان حوزه های متعدد است. تعبیر رسای رهبری معظم انقلاب از آموزش و پرورش به عنوان « سنگ بنای جامعه» دقیقاً گویای جایگاه ویژه و برتر این نهاد می باشد .

ظرافت و اهمیت کار آموزش و تربیت و فراخی وسعت آن و از طرفی وجود مشقت ها و تنگناها موجب شده که همواره دست استعانت به سوی مردم در قالب شوراهای مختلف یازیده شود و عملاً از احساس مسئولیت تمامی نیروها و عوامل برای تحقق اهداف آموزش و پرورش سخن به میان آید. تا در سایه هم افزایی و همکاری و تشریک مساعی جملگی عوامل تأثیرگذار بستر لازم برای اجرایی شدن آرمانها و برنامه ها و سیاستهای مصوب مهیا گردد. ایجاد و راه اندازی «شورای آموزش و پرورش  که 24 دی ماه هر سال مصادف با سالروز تصویب و تشکیل آن می باشد » به همین منظور بوده است .

نگاهی به ترکیب و شرح وظایف شورای آموزش و پرورش حاکی از آنست که همه افراد و اجزای جامعه باید برای رفع تنگناها و کمبود ها و جبران عقب ماندگی ها در حوزه آموزش و پرورش عزم خویش را جزم و با ارائه آراء و دیدگاههای صائب خویش مشارکتی فعالانه و مسئولانه در این زمینه داشته باشند. بدون شک از تقویت آموزش و پرورش هیچ کسی متضرر نخواهد شد بلکه از رهگذر شکوفایی آن می توانیم تقویت جامعه اسلامی و تحکیم شالوده های نظام توسعه و حرکت در مسیر و سبیل پیشرفت و بالندگی را به تماشا بنشینیم . ضمن تبریک هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش امیدواریم درپرتو همدلی و همیاری همه ی فرهنگ دوستان  شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه کشور و درخشش بیش از پیش فرزندان این مرزو بوم در آسمان و دین و دانش باشیم .

         محمد صادق امینی نیا                     حسین شعبان سروری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر   فرماندار و رئیس  شورای آموزش و پرورش رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد