نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

ریس دانشگاه پیام نور از تشکیل شورای استعدادیابی برای انتخاب معاونان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اخباردانشگاه ،دانشگاه نیوز دکتر محمد سرلک در مراسم  خود در ابتدا از دانشگاهیان پیام نور به جهت اینکه به وی اعتماد کردند تشکر کرد و سپس دومین تشکر خود را از دکتر فرهادی داشت که به نظر دانشگاه پیام نور احترام گذاشته و وی را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور معرفی کرد.                       دکتر سرلک 

تشکیل شورای استعدادیابی برای انتخاب معاونان پیام نور

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور یادآور شد: دکتر فراهانی کار بزرگی انجام داد. زمانی مسئولیت دانشگاه را برعهده گرفت که بیشتر نگاه‌ها برای مدیریت این سازمان از بیرون بود و ثبات مدیریتی در وزارت علوم وجود نداشت

وی از فراهانی خواست که به عنوان مشاور امور راهبردی با وی همکاری کند.

سرلک در ادامه با اشاره به دغدغه‌های خود گفت: یکی از دغدغه‌های من این است که چه کار کنیم که اساتید و دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به پیام نوری بودن خود افتخار کنند و اساتید و دانشجویان ما بعد از ارتقا دانشگاه‌های دیگر را انتخاب نکنند.

وی در ادامه خطاب به دانشگاهیان پیام نور گفت: این دانشگاه برای شما است و پست‌های این دانشگاه نیز به شما تعلق دارد بنابراین یک شورایی تشکیل می‌دهیم به عنوان شورای استعدادیابی. افراد برای پست‌های مختلف 3 نفر را پیشنهاد دهند که یکی از آنها انتخاب شود.

وی در ادامه از دیگر دغدغه‌های خود افزایش سطح زندگی کارکنان و تکریم افراد، افزایش کیفیت خدمات آموزشی، به کارگیری فناوری و افزایش رضایتمندی دانشجویان اشاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که باید از فناوری‌های نو برای پاسخگویی به نیاز دانشجویان استفاده کنیم، من از تمام افراد در قسمت‌های مختلف استفاده خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد