نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

معاون فرمانداررامسر: ادارات صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی پیگیری و نظارت جدی بربازار و صنوف مختلف داشته باشند

معاون فرماندار رامسر گفت :در آستانه نوروز و در جهت آسایش و رفاه مردم و افزایش رضایمندی آنان باید بر روندتولید ،توزیع و مصرف و بازار نظارت دقیق داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"محمد آزاد"در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود:بر اساس فرهنگ ما ایرانیان  که همه ساله در دو ماه مانده به نوروز مردم عزیز مبادرت به خرید  می نمایند باید همه دستگاه های اجرایی مسول بویژه ادارات صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف  و جهاد کشاورزی پیگیری و نظارت جدی بربازار و صنوف مختلف داشته باشند.

وی بیان داشت:مردم ما در ادوار مختلف انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده اند و هراندازه به آنها خدمت شود باز هم کم است.

وی ادامه داد:رامسر قطب گردشگری شمال کشور و یکی از 10 نقطه ای است که بیشترین حضور گردشگران داخلی و خارجی را دارد و این مسولیت ما را برای خدمت رسانی مضاعف می نماید.

وی گفت:باید با اتخاذ برنامه ها و سیاست های نظارتی دقیق بر بازار و صنوف  و برخورد با گران فروشی و تخلف بدنبال رضایتمندی مردم باشیم.

وی اظهار داشت:با توجه به گردشگری بودن شهرستان نهادهای مسول بر قیمت ها نظارت داشته باشند  و خدای ناکرده نباید این نگاه وجود داشته باشد که اقلام و اجناس از قیمت تعادلی در مقایسه با سایر نقاط برخوردار نیست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد