نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

باید رشته های تحصیلی میان رشته ای و متناسب با نیازهای امروز در تمام زمینه ها از جمله در موضوع محیط زیست ایجاد شوند.

وزیر علوم: یکی از دانشگاه های کشور قطب علمی محیط زیست شود. farhadi-9206-4

وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با اشاره به ضرورت ماموریت گرا شدن دانشگاههای کشور گفت : یکی از دانشگاه های کشور می تواند با تمرکز آموزشی و پژوهشی در حوزه محیط زیست به قطب علمی محیط زیست کشور تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت : در موضوع حفاظت و نگهبانی از محیط زیست و ایجاد امکان زندگی بهتر برای انسانها باید دید علمی و کارشناسی غالب شود.
وی در خصوص اقدامات وزارت علوم در خصوص مسایل مرتبط با حفاظت محیط زیست گفت: تشکیل کارگروه بهینه سازی مصرف انرژی ، برگزاری دوره های مدیریت سبز و استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای مسئولان دانشگاه ها ، اجرای پروژه انرژی زمین گرمایی در دانشگاه صنعتی شیراز و ایجاد نیروگاه کوچک انرژی خورشیدی در دانشگاه الزهرا (س) از جمله اقدامات وزارت علوم است.
وی ضمن تاکید بر بازنگری در کلیه رشته های تحصیلی گفت : باید رشته های تحصیلی میان رشته ای و متناسب با نیازهای امروز  در تمام زمینه ها از جمله در موضوع محیط زیست ایجاد شوند.
وزیر علوم بر ضرورت تقویت همکاری های علمی پژوهشی دانشگاه ها و سازمان محیط زیست گفت : این سازمان می تواند با تقویت تعامل با دانشگاهها و حمایت از  ایجاد شرکت های دانش بنیان مرتبط با حفظ محیط زیست به ارتقای دانش علمی در این حوزه کمک کند.
گفتنی است: در این مراسم دکتر  معصومه ابتکار رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست "کارت همیارمحیط زیست" را به دکتر فرهادی وزیر علوم اهدا کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
شمالی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 16:48

ازدولت تدبیر وامید انتظارمیرود تا دراعتراض به فسادگسترده مالی درکشور یک روز را به عنوان روز خشم انتخاب کند تا صدای اعتراض آحادملت به گوش مسئولین وبخصوص دستگاه قضایی برسد.
ازاصحاب رسانه نیز انتظار میرود تا باپوشش خبری مناسب ملت رادر این راه یاری رسانند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد