نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

فرمانداررامسرپاسخگویی پرسنل ،چابک سازی ادارات ،جلوگیری از فساد اداری و تسریع در خدمات رسانی از جمله اهداف این طرح می باشد.:

 

فرماندار رامسر گفت:طرح دولت الکترونیک که در دستور کار جدی دولت تدبیر و امید است گام اساسی در خدمات رسانی بهتر و سریع تر به مردم است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"حسین سروری"روز شنبه در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک افزود:پاسخگویی پرسنل ،چابک سازی ادارات ،جلوگیری از فساد اداری و تسریع در خدمات رسانی از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی بیان داشت:با توجه به شرایط و تحولات کنونی در خصوص استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین  باید از این ظرفیت ها استفاده شایسته بعمل آید.

وی اظهار داشت:ما در این بخش نیازمند جدیت و تحرک بیشتر هستیم و ادارات و نهادها باید تعامل مناسبی با بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت داشته باشند.

وی تاکید نمود:باید کاستی ها و کمبودها مرتفع و هرچه سریع تر این طرح بسیار خوب عملیاتی و شود.

وی گفت:دفاتر پیشخوان دولت در رسیدن به اهداف دولت الکترونیک  نقش بسیار مهمی دارند و باید از ظرفیت ها آنها به درستی استفاده شود.

وی افزود:خدمات دولتی شهرستان مشخص و شناسایی شده و برنامه جدی ما تقویت دولت الکترونیک و استفاده از دفاتر پیشخوان دولت با همراهی ادارات و نهادهای خدمات رسان می باشد.

وی گفت:خوشبختانه ادارات مهم شهرستان از سیستم اتوماسیون اداری برخوردار و با ادارات کل خود نیز در ارتباط می باشند و باید زمینه ها و زیرساخت هایی فراهم تا از طریق شبکه به فرمانداری متصل شوند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایسنا: یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 15:33

از سوی دیگر، در اصلاح پرونده ساختمانی «مرکز تجارت آرامش» قید شده که مالک بنا «سارینا پهلوان‌نژاد» است. این اصلاحیه به شماره پرونده 6/4762 پیرو پروانه شماره 1093206 مورخه 07/11/91 و به استناد شماره 3720/143/932 مورخه 5/5/93 اداره‌کل میراث فرهنگی استان مازندران و نقشه‌های ممهور به مهر و امضای اداره کل میراث فرهنگی و دستورات شماره 7041 و 7050 به تاریخ 6/5/93 شهردار به مساحت 4127.94 متر مربع صادر شده و به امضای جعفرناصح - مدیر شهرسازی- و نصرالله کوزه‌گر- شهردار رامسر- رسیده است.

با توجه به این که این ملک متعلق به آقای پهلوان‌نژاد است و مجوز به نام فرزند نابالغ او صادر شده، این پرسش مطرح می‌شود که در صورت تخلفات قضایی، مسئولان میراث فرهنگی و خریداران باید چند سال به انتظار بنشینند تا این کودک به سن قانونی برسد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد