نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

برنامه یک‌روزه با همکاری بسیج اساتید و دانشگاه پیام نور مازندران در باشگاه فرهنگی اقامتی شهرستان ساری برگزار شد.

افتتاحیه نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه مازندران با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: افتتاحیه نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نشست تخصصی هم‌اندیشی اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه استان مازندران در باشگاه برق ساری با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و اساتید و فرهیختگان این استان برگزار شد.

به گفته دبیر این همایش، نشست هم‌اندیشی اساتید با هدف تبیین راهبردهای استانی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری برگزار شد.

مجتبی بلباسی تصریح کرد: بسیج اساتید معتقد است فرهنگ علوی و شیعی مازندران می‌تواند زیرساخت معنوی برای میزبانی گردشگران ایرانی و مسلمانان باشد و همچنین اساتید بسیجی اعتقاد راسخ دارند که با مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد مازندران به‌ویژه در دو حوزه کشاورزی و معدن را به وسیله نیروی پرتوان در حوزه مقاومت نظام، در مقابل تهدیدات دشمن و تحریم‌ها بیمه کرد.

وی ادامه داد: برای اینکه روند اجرای برنامه‌های همایش با کیفیت بهتری برگزار شود؛ سه کارگروه‌ فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری به طور جداگانه و با در نظر گرفتن استاد، دبیر و مسئول مربوطه تشکیل شد و تا عصر امروز ادامه دارد.

به گزارش فارس در مراسم افتتاحیه، یکی از اساتید اظهار کرد: برای توسعه، ناچار به رعایت وحدت رویه هستیم و برای حرکت انقلاب به سمت تکامل، نمی‌توانیم بی‌نیاز از یک فکر پیشتاز، همه‌گیر و حاکم بر حرکت تکاملی باشیم.

محمدحسن جعفرزاده با بیان اینکه در دسترس قراردادن گفتمان از طریق تبیین، تحلیل، بسط مفهومی کردن است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ناظر به مبانی، اصول، سیاست‌ها و راهبردها است، باید برنامه‌های خرد و کلان و جبهه فکری ما مبتنی بر گفتمان امام و رهبری باشد.

وی بیان داشت: برای شناخت صحیح و اصولی گفتمان رهبری باید ابرگفتمان‌ها را بشناسیم که مهم‌ترین آنها نقشه راه و نقشه جامع است.

به گزارش فارس، این برنامه یک‌روزه با همکاری بسیج اساتید و دانشگاه پیام نور مازندران در باشگاه فرهنگی اقامتی شهرستان ساری برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد