نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

با حکم رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور؛ یک جانباز رئیس جدید دانشگاه کشاورزی ساری شد.

وارش نیوز: باب اله محمدی به سمت رییس دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب شد.

 دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با صدور حکمی باب اله محمدی را به سمت رییس دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمدالله از آن برخوردارید، ضمن اهتمام در جهت ارتقاء، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و    برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای منویات       مقام معظم رهبری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با رعایت اصول قانون مداری،  اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن مرکز در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

شایان ذکر است،باب اله محمدی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد که از بدو تاسیس دانشکده کشاورزی ساری تاکنون، در این مرکز به تدریس و انجام مسئولیت اشتغال داشته است.

وی که طی سالهای متمادی مسئولیتهای متعددی از جمله معاونت اداری و مالی این دانشکده را در کارنامه فعالیتهای خود دارد،از اواخر شهریورماه سال جاری سرپرستی دانشکده کشاورزی ساری را بر عهده داشت./روابط عمومی دانشکده کشاورزی ساری

نظرات 1 + ارسال نظر
تنکابنی جمعه 12 دی 1393 ساعت 11:08

ازفساد مالی مجتمع آدینه تنکابن بدست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پرده بردارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد