نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی جانباز احمد حسینیان.

برگزاری جلسه دفاع دانشجوی جانباز ارشد در منزل

جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی جانباز احمد حسینیان که بعلت مشکلات جسمی ناشی از جراحت جنگی قادر به حضور در دانشگاه نبود در منزل ایشان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری روز گذشته جلسه دفاع از پایان نامه احمد حسینیان در منزل ایشان برگزار شد.

 
وی اظهار داشت: این دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد که در رشته مهندسی کامپیوتر– نرم افزار این واحد دانشگاهی و از رزمندگان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی می باشد بعلت افزایش مشکلات ناشی از جراحت نخاعی که مدتی برای وی بوجود آمد قادر به تحرک و حضور در دانشگاه برای شرکت در جلسه دفاع نبوده و به همین دلیل تیمی متشکل از استاد راهنما جناب موتمنی، استاد مشاور جناب ابوطالبی و استاد داور جناب رمضانی بهمراه مدیر پژوهش دانشکده و مسئول روابط عمومی واحد جهت برگزاری مراسم دفاع در منزل وی حضور یافتند.

همایون موتمنی مدیر گروه مقطع دکتری رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و بعنوان استاد راهنمای حسینیان گفت:  مهندس حسینیان همواره از دانشجویان فعال و با استعداد در دوران تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده است و شرایط جسمی ایشان هرگز مانع عدم حضورشان در کلاسها نبوده است بلکه همواره در تمام کلاسها حضور و مشارکت جدی داشتند.

وی با بیان رشادتهای و حماسه آفرینی حسینیان و تمام رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی افزود: ایشان با همان روحیه صبر و ایثار در مسائل و مباحث درسی مشارکت داشتند که این خود برای کلیه دانشجویان و کارکنان کلاس درسی بوده است.

موتمنی در مورد موضوع پایان نامه این دانشجو نیز اظهار داشت: این موضوع از مباحث مهم و جدید در بررسی ویژگیهای کیفی در سبکهای معماری نرم افزار است.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ در مورد مباحث مطرح در پایان نامه بین استاد داور و دانشجو برگزار شد.

لازم به ذکر است احمد حسینیان در عملیات والفجر 10 در سال 66 در منطقه حلبچه دچار عارضه قطع نخاع شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد