ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
فرماندارشهرستان رامسر گفت:مهمترین وظیفه مسولان خدمت شایسته به مردم است و همه ادارات بویژه دستگاههای خدمات رسان کارگشایی مردم را در دستور کاری جدی قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"حسین سروری"امروز در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری که اعضای تیم بازرسی فرمانداری نیز حضور داشتند افزود:دستگاههای اجرایی باید نگاه کارشناسانه و تعاملی با هم داشته باشند وزمان پاسخگویی به ارباب رجوع باید کمتر شود.
وی اظهار داشت:مسولان باید در درجه اول فضای وفاق ،همدلی و همگرایی را در بین کارکنان زیر مجموعه بوجود آورند که این مهم روند خدمت رسانی را نیزتسریع می بخشد.
فرماندار رامسر تاکید نمود:باید تفویض اختیارات لازم از سوی مدیر دستگاه در چارچوب قانون به معاونین و مسئولان ذیربط صورت گرفته تاکارهای مردم بهتر رسیدگی شود.
وی ادامه داد:شهرستان رامسر دارای موقعیت ویژه گردشگری است و باید خدمات رسانی در تمام حوزه ها در حد شایسته و مطلوب باشد.
وی گفت:مدیران دستگاهها باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیت داشته باشند و قطعا روزمرگی موجب طولانی شدن کارهای زیربنایی است.
وی تاکید نمود:مدیر و مجموعه آب و فاضلاب شهری رامسر باید پیرامون ایجاد زیرساخت های مناسب ،رفع مشکلات و در اختیار قرار دادن آب شرب مناسب به شهروندان تلاش و همت نمایند.
محسن یوسفی مسول بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری رامسر نیز در حاشیه گفت: بازدید از ادارات چهارشنبه ها با حضور فرماندار و تیم بازرسی بطور منظم صورت می گیرد.