نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

پورمحمدی: فساد مالی یکی از مشکلات اصلی کشور است/اصلاح فسادمالی باید از درون دولت شروع شود.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر سه شنبه در بادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار با اشاره به اینکه فساد مالی مشکل اصلی کشور است گفت: اصلاح این موضوع باید از درون دولت شروع شود و در عین حال باید برابر مشکلات اقتصادی، تحریم ها و مشکلات اجتماعی ایستادگی کرد.او با تاکید بر حل مشکلات از وجود پرونده های بسیار در حوزه قضایی انتقاد کرد و خواست با میانجیگری و خوش برخوردی، مصالح ایجاد شود و از کشیده شدن پرونده ها به محاکم جلوگیری شود.

وی گفت: دولت و قوه قضاییه برای بررسی و پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی هماهنگ کار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه دولت مصمم است تا بسترهای فساد را ناامن کند، گفت: پرونده‌های متعددی در بحث مبارزه با فساد اقتصادی در جریان است و شناسایی‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

پورمحمدی از سوءاستفاده 70 میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: برای جمع‌آوری اموال بابک زنجانی هنوز موفقیتی کسب نکردیم.

وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به اینکه به دنبال گردش آزاد اطلاعات هستیم، گفت: در این طرح تمام قراردادها و معاملات دولتی از این به بعد افشا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اعلام اینکه خودکنترلی در دولت در دستور کار قرار دارد، گفت: آیین‌نامه اجرای طرح خودکنترلی تا یک‌ماه آینده ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، پورمحمدی با اشاره به اینکه با همکاری قوا و همت مردم سعی می‌شود تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: دولت مصمم است آینده‌ای روشن برای ملت با اقتصادی پویا و افزایش رفاه برای همه مردم را رقم بزند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد