نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نماینده مردم رامسر ،:حداقل انتظار مردم از مسولان تواضع ،فروتنی و خادم بودن است و باید خدمتگزار مردم در عمل و رفتار باشیم.

شمس الله شریعت نژاد"روز پنج شنبه در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در کانون شهید سلیمان نژاد افزود:غرب مازندران و رامسر قطب کشاورزی بوده  ،زمانی به خاطر کشاورزی صنایع نیاوردیم  و امروز نیز چوب توریستی بودن خود را می خورد.

وی اظهار داشت:از مزیت های شهرستان رامسر بحث گردشگری سلامت بوده  و زمانی نیز بیمارستان رامسر در غرب مازندران و شرق گیلان حرف اول را می زد و باید دوباره این ظرفیت شکوفا شود.

وی اظهار داشت :رامسر زمانی در حوزه سلامت شاگرد اول بود و باید این مزیت شکوفا شود و بسباری از عرب ها علاقمند هستند که به کشور ما بیایند و باید در غرب مازندران و رامسر با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری به این مهم توجه شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به وجود 2 دانشگاه علوم پزشکی در استان مازندران افزود: این 2 دانشگاه فقط برای ساری و بابل نیست بلکه برای کل استان مازندران است و باید کمک نمایند تا امکانات و اعتبارات به منطقه بیاید.

وی ادامه داد:سال گذشته در اثر برف خسارت های زیادی بر مردم وارد شد ،صنعت گردشگری هم اینجا وجود ندارددر آمدمردم  عمدتا از راه کشاورزی بوده  و آنهایی که از گردشگری نان می خورند تعدادشان اندک است.

وی گفت:کشاورزان با توجه بارش های سنگین برف متحمل سختی های زیادی شده اند و باید به آنها توجه ویژه شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد