نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

محمد صادق امینی نیا "مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: بازدید مستمر از مدارس درجهت شناسایی نقاط و رفع مشکلات و نواقص موجود است.

 مصاحبه اختصاصی مدیر آموزش و پرورش با روابط عمومی. 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت رامسر در گفت و گویی اختصاصی با روابط عمومی بیان داشت : برنامه بازدید مستمر از مدارس با هدف ارتباط با مدیران ، دبیران، دانش آموزان و اولیاء آنان و در جهت شناسایی نقاط قوت وضعیت موجود و رفع مشکلات و نواقص موجود است . وی با بیان اینکه هر طرح و برنامه ای، تا در درون کلاسها نرود اثر بخش و اجرایی نخواهد بود افزود : کشف ، شناسایی و تقویت استعدادهای دانش آموزان از مهمترین انتظارات آموزش و پرورش است و در این راه معلم نقش سازنده و موثری دارد که نیازمند حمایت همه جانبه مدارس اولیا و جامعه می باشد .

وی لازمه موفقیت در اجرای شدن امور تعلیم و تربیت را برگزاری جلسات توسعه مشارکت ، ساماندهی نیروی انسانی، تمرکز زدایی، بهبود مدیریت آموزشگاه و بودجه ریزی و ... را از مهمترین اولویتهای آموزش و پرورش در سال جاری دانست .وی از اختصاص یافتن مبلغ 30 میلیون تومان برای رفع مشکلات مدارس خبر داد و گفت : مدارس تخریبی و فاقد امکانات نمی توانند محل مناسبی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان باشند و همکاری همه دستگاه ها به نوعی با آموزش و پرورش را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان نمود : مردم و خیرین نیز باید در توسعه ی فضاهای آموزشی و تربیتی مشارکت بیشتری داشته باشند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد