ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
،معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت یازدهم از نظرات و پیشنهادات نخبگان و صاحب نظران در امور مختلف کشور استفاده می کند که این موضوع در حوزه معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.
دکتر انتظامی با بیان اینکه در فضای عمومی رسانه در کل دنیا، نفوذ رسانه ملی روز به روز در حال کاهش است، تصریح کرد: چهار رسانه فرصت خوبی برای نفوذ و فعالیت دارند که رسانه های بین المللی، رسانه های اجتماعی، رسانه های تخصصی و رسانه های محلی از جمله این چهار رسانه است.
وی ادامه داد: چاپ آگهی های ملی در نشریات محلی نمونه ای از حمایت های دولت از رسانه های محلی است.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت شفاف سازی موضوعات در کشور، اذعان داشت: شفافیت موضوع و شفاف سازی مسائل مختلف ابزار مبارزه با فساد است .
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها به عنوان افکار عمومی جامعه بهره برداران خوبی از موضوع و قانون شفاف سازی و دسترسی به اطلاعات هستند تا اینکه جامعه را نسبت به موضوعات مختلف آگاه کنند.