نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

16 آذر روز دانشجو، نماد و جلوه حرکت­های اصیل و ماندگار و تبلور آرمان­گرایی و استکبار­ستیزی مجاهدان عرصه اندیشه و خردورزی است.

16 آذر روز دانشجو، نماد و جلوه حرکت­های اصیل و ماندگار و تبلور آرمان­گرایی و استکبار­ستیزی مجاهدان عرصه اندیشه و خردورزی است

دانشجویان سرمایه­های معنوی و انسانی ارزشمند کشورمان در جهت تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی و یاوران توسعه فکری و علمی و حرکت در مسیر رشد همه­جانبه ایران اسلامی می­باشند.

پویایی، خلاقیت، حقیقت­جویی و حق­طلبی، شاخصه اصلی جنبش دانشجویی است که همواره می­کوشند در جهت عزتمندی و عظمت میهن اسلامی گام­های سترگ و اثربخشی بردارند.

بدون تردید در شرایط کنونی حفظ و تقویت آرمان­های نظام مقدس جمهوری اسلامی و معمار کبیر آن امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب در تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه­های داخلی و بین­المللی و تعمیق فعالیت­های علمی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت ویژه­ای برخوردار می­باشد.

در شرایطی که دولت تدبیر و امید از تمام ظرفیت­ها برای استیفاء حقوق حقه ملت بهره می­جوید، آحاد جامعه بویژه نسل فرهیخته، پویا و بالنده­ی دانشجو باید نقش خود را  به درستی در این برهه­ی حساس تاریخی ایفا نماید.

اینجانب بر خود لازم می­دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو بویژه شهدای 16 آذر1332 این روز بزرگ و ماندگار را به همه­ی دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برایتان بهروزی و سربلندی در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را آرزومندم.

 

حسین سروری

فرماندار شهرستان رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد