نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

حمله سایبری به رامسر نیوز سایت خبری حامی دولت /مدیر مسئول توسط افرادی ناشناس تهدید شد.

صبح امروز پایگاه خبری تحلیلی رامسر نیوز سایت خبری حامی دولت در هفدهمین روز فعالیت کاری خود توسط افرادی ناشناس مورد حمله سایبری قرار گرفت و با تماس های تلفنی مدیر مسئول این سایت را مورد تهدید قرار دادند.

حمله سایبری همچنان ادامه دارد/رامسر نیوز به سرورهای قدرتمند امنیتی انتقال داده شده است

مدیر مسئول و سردبیر رامسر نیوز طی گفتگویی با اشاره به اینکه شهرستان رامسر خلا سایتی مستقل را به خود احساس می کرد پایگاه خبری تحلیلی رامسر نیوز با تشکیل هیئت تحریریه و ثبت سایت در سامانه پایگاه های خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد که توانست با پوشش قوی اخبار رامسر و همچنین نقدهای سازنده به سرعت و در کمترین زمان به سایتی پر بازدید تبدیل شود.

حسین قاسمی افزود:این سایت بصورت مستقل و با رویکرد حمایت از دولت تدبیر و امید اداره می شود و بدون هیچگونه پشتوانه سیاسی  در شهرستان رامسر در حال فعالیت است.

وی ادامه داد:متاسفانه از صبح امروز متوجه شدیم که مشکلاتی در مدیریت و صفحه اصلی سایت بوجود آمد که بلافاصله تیم پشتیبانی فنی سایت وارد عمل شد تا در مقابل این حمله سایبری مقابله کند.

مدیر مسئول رامسر نیوز در بخش دیگری از صحبتهای خود به چگونگی حمله سایبری اشاره کرد و با بیان اینکه تیم پشتیبانی فنی سایت توانست به برخی موضوعات پی ببرد، گفت:پس از تلاش تیم پشتیبانی متوجه شدیم این حمله از سه روز پیش آغاز شده بود که بیش از 6000 پسورد توسط مهاجمان برای باز کردن سایت مورد استفاده قرار گرفت که به نتیجه نرسید و آنها ناگزیر از طریق نرم افزار دیداس (ddas) با آی پی های سرور کشور آمریکا سایت را مورد حمله سایبری قرار دادند تا بتوانند رامسر نیوز را از دسترس خارج کنند.

قاسمی افزود:خوشبختانه تیم پشتیبانی فنی سایت با قدرت در مقابل این حمله سایبری ایستاد و توانست با سطح امنیت بالا سایت را به سرورهای خارجی قدرتمند تری انتقال دهد و از خروج سایت جلوگیری کند

وی گفت:مهاجمان کماکان در حال ادامه حمله سایبری و تیم فنی رامسر نیوز نیز در حال مقابله و ردیابی می باشد.

مدیرمسئول و سردبیر رامسر نیوز مورد تهدید قرار گرفت

مدیر مسئول رامسر نیوز در این رابطه به خبرنگار ما گفت:چند ساعت پس از حمله سایبری ، فردی با شماره مخفی با بنده تماس گرفت و بنده را مورد تهدید قرار داد.

قاسمی بیان داشت : این فرد مطالب انتقادی و تحلیلی موجود در رامسر نیوز را خطاب قرار داد و با تهدید خواستار توقف ادامه این روند شد.

مدیر مسئول رامسر نیوز اظهار داشت:بر اساس برخی مسائل می توانیم اقدام کننده این حمله سایبری را حدس بزنیم و در تلاشیم با تهیه اسناد موجود این شخص را به همگان معرفی نماییم.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه مورد تهدید هستند گفت: رامسر نیوز بی توجه به این مسائل به رسالت و راه خود با قدرت و صلابت گذشته ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد