نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

درباره رامسر نیوز.

پایگاه خبری تحلیلی رامسر نیوز وارد فضای رسانه ای کشور شد.

 

اکنون کمتر کسی را

میتوان یافت که در خانه ، محل کار و یا حداقل از طریق گوشی های تلفن همراه از اینترنت و وب گردی بی بهره باشد. در این بین بالاترین بازدیدهای کاربران اینترنتی از سایت های خبری و تحلیلی و تا حدودی هم روزنامه های الکترونیکی انجام می گیردودر مقابل این استقبال از فضای مجازی نیز ،حضور جوانان بسیاری که مشتاقانه دست به کار شده و با ساختن وب سایت هایی با موضوعات مختلف، سعی در جذب بیشتر کاربران به سوی خود را دارند نیزشایان توجه است.
فضای رسانه ای استان مازندران در سالیان اخیر وارد فاز جدیدی از فعالیت های خبری و رسانه ای در فضای مجازی شده است.در این بین بسیاری از سایتهای خبری به صورت کلی و بعضی نیز به صورت جزئی، به پوشش اخبار شمال کشور می پردازند.
شهرستان رامسر نیز که از نگاه کارشناسانه اصحاب رسانه و نیز مطالعات میدانی متعدد صورت گرفته جزء شهرستانهای رسانه ای محسوب میشود دارای وبلاگ های خبری متعدد می باشد که تعدادی از آن ها با مدیریت مستقل خبرنگاران فعال منطقه اداره شده و تعدادی نیز به صورت حزبی به پوشش اخبار و تحلیل های رسانه ای می پردازند.
بدین منظور و به دلایل مختلف از جمله نیاز مبرم منطقه به رسانه ای مستقل و پویاونیز ضرورت ورود رسانه ها به متن معضلات اجتماعی و آسیب شناسی مشکلات مردم و علاوه بر آن فقدان سایت خبری فعال در شهرستان رامسر،پایگاه خبری تحلیلی رامسر نیوز ، به همت چند تن از جوانان رسانه ای علاقمند ،اهل قلم و با اخذ مجوز از سامانه ثبت رسانه های مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان رامسر آغاز به کار کرد. لازم به ذکر است این رسانه با رویکرد حمایت از اقدامات سازنده و راهگشای دولت تدبیر و امید به انتشار اخبار،گزارش ، نقدها و تحلیل های موشکافانه خواهد پرداخت.
البته بیان این نکته نیز حائز اهمیت است که دیدگاه حمایت از دولت تنها به انتشار عملکرد منطقی و قابل تحسین مسئولان اجرایی دولت یازدهم و نیز دولتمردان مسئول در منطقه و استان نخواهد بود بلکه علاوه بر انتشار اخبار ،دیدگاهها ، یادداشت ها و انتقادهای بجا و سازنده، نظارت جدی بر عملکرد مدیران اجرایی مسئول در شهرستان رامسر و استان مازندران نیز جزء اهداف اطلاع رسانی این پایگاه خبری خواهد بود.درپایان شایان ذکر است که انتشار اخبار از این پایگاه به صورت جامع و روشن و بدون کم و کاست و حتی هیچگونه حب و بغض و یا نگاه جانبدارانه به اطلاع عموم خواهد رسید، لذا چنانچه انتشار خبری ،مورد نقدشخص ، نهاد حقیقی ویا حقوقی قرار گیرد، گردانندگان این پایگاه خبری آمادگی خود را جهت درج پاسخ به انتشار خبر مذکور رااعلام مینمایند.
«گر نگهدار من آن است که من می دانم***شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد