نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

حضورحجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه درجلسه شورای اداری شهرستان رامسر.

مدعیان حقوق بشر با برخورد های دوگانه به جنگ ملت های مظلوم می شتابند 

حجت الاسلام تسخیری درجلسه شورای اداری:شخصی محضرامام حسین(ع)رسید وگفت آقاجان من خیلی گناه می کنم،امام حسین (ع)درجواب گفت:5تاکارراانجام بده وبعد می خواهی گناه بکنی ،هرچه دلت می خواهد گناه بکن.

1=روزی خدارانخور،مگرمی شود کسی سرسفره خدابنشیند وبه خدا ونعمتهای اوخیانت وگناه کند.

2=خداراولی خودت قرارنده،من هستم که سرپرستی شمارابعهده گرفتم،می توانی این کارراانجام بدهی،انجام بده.

3=یکجایی راپیداکن که خداتورانبیند،می توانی؟خداهمه جااست وبصیروآگاه وناظربرتمامی اعمال انسان است.

4=حضرت عزرائیل آمد سراغ تو،تواوراازخود دورکن.

5=آن زمانی که مالک می خواهد توراببرد به سوی جهنم تونرو.

نماینده ولی فقیه درشهرستان رامسردرادامه افزود:این شبهای قدرفرصتهای خوبی برای توبه وانابه بوده است واگرخدای ناکرده خوب استفاده نکردیم واوراازدست دادیم ،شب عید فطریک فرصت استثنائی است وآن رااحیاءوشب زنده داری ودرب توبه آن برای همه مشتاقان وسالکان الی الله بازاست واستفاده کنیم وکسی که دراین شبها توبه می کند مثل کسی است که اصلاًگناه نکرده است.

حجت الاسلام تسخیری درپایان ازمسئولین خواست دوروزعمرکوتاه ومسئولیتتان رابه دنیا ودنیاطلبان مفروشید وسعی کنید باخدامعامله کنید واگرچنین شد،شماهاازرستگاران دنیاوآخرتید.

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دلسوز پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:48

سلام.ضمن تشکر از زحمات شما بزرگوار /باتوجه به اینکه حجت الاسلام حهج اقا تسخیری مسیول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر هستند لطفا از بکار بردن کلماتی مثل نماینده ولی فقیه در شهرستان یادر سپاه خودداری شود/در هیچ شهری ولی فقیه نماینده ندارد وفقط امام جمعه انهم نماینده غیر مستقیم

ضمن تشکرازتذکربجا،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه=مساوی است بانماینده ولی فقیه درسپاه،یعنی درتشکیلات سپاه دفتری است بنام دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه که مسئولیت آن به عهده حاج آقاتسخیری است ولی قسمت دوم حق باشماست که انشاءا...درنوشته های بعدی اصلاح خواهد شد.

اصلاح طلبان جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:36

نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

دوست عزیزی که خود رااصلاح طلب جازدید.اصلاح طلبان واقعی وارزشی چنیین شعاری نمی دهند،این شعارسلطنت طلبها ولیبرالهااست.باتشکر.

مراد شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 08:07 http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان بخاطر بیکاری مجبورم که کتابخانه شخصی کوچکم را بفروشم بنده نزدیک به 45 سال سن دارم و در این مدت 500 جلد کتاب را جمع آوری کرده ام که بخاطر احتیاج به پول میخواهم این 500 جلد را یکجا بفروشم البته میدانم که کتابهایم زیاد نیست دلیل آن پس ندادن کتاب هایم توسط دوستان و اقوام دور و نزدیک بوده است وگرنه من باید نزدیک به 5 هزار کتاب داشته باشم. از دوستان خواهش میکنم که اگر مشتری با انصافی سراغ دارید که میتواند این 500 جلد را بصورت خدا پسندانه ای بخرد این وبلاگ را به ایشان معرفی کنید. دوستان عزیز لطف کنید و به دوستان و اقوامتان در باره کتابخانه کوچک من صحبت کنید شاید بلاخره خریداری پیدا شد و من را از این بی پولی و بیکاری نجات داد ... سپاسگزار هستم

http://35salkatab.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد