نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

تنها راه نجات غرب مازندران استان شدن است(دکتراحمدی لاشکی نماینده مجلس).

http://vesal90.com/images/0293.sahn/10.JPGبه گزارش نوشهرآنلاین، قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به انبوه گردشگران و پرتردد بودن قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال افزود: اگر این پروژه بخواهد به همین منوال ادامه یابد و تکلیف آن نامعلوم بماند، در حقیقت بی احترامی به مسئولان چهار دهه گذشته است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس  شورای اسلامی  افزود: باید هر چه زودتر تکلیف آزادراه تهران-شمال مشخص شود و اگر این امر محقق نشود، طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به بلاتکلیفی پروژه نیروگاه ۵۰۰مگاواتی نوشهر که از سوی وزیر نیرو سه بار کلنگ زنی شده تصریح کرد: با اینکه این نیروگاه نقش مهمی در حفظ محیط زیست منطقه دارد، اما اقدام خاص و موثری در این مدت برای راه اندازی این پروژه صورت نگرفته است.

احمدی لاشکی استان شدن غرب مازندران را از خواسته های به حق مردم منطقه دانست و افزود: تنها راه نجات غرب مازندران استان شدن این منطقه است که باید با جدیت پیگیری شود و البته دولت در پنج نقطه از کشور من جمله غرب مازندران، به دنبال ارزیابی و بررسی است تا این مناطق را به عنوان استان جدید معرفی نماید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات روستای «منجیر»  کجور و تلاش های فراوان استانداری در این زمینه اظهار داشت: انتقال  این روستا به منطقه ای دیگر به دلیل نیاز به زیرساختهایی مانند آب، برق، راه و… که هزینه های میلیاردی را در بر دارد، عملًا شدنی نیست.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت به  محدودیت البرز مرکزی در بخش نوشهر و کجور  اشاره و بیان داشت: فقط البرز مرکزی در جهان نیست که مشکل زیست محیطی ایجاد کرده است، بلکه اروپائیها با علوم روز توانستند مناطق صنعتی در مناطق محدودیت زیست محیطی ایجاد کنند.

وی با انتقاد از عملکرد معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست گفت: باید تکلیف ادغام سازمان محیط زیست با وزارت جهادکشاورزی هرچه سریعتر مشخص شود تا مجلس تکلیف خود را بداند و با نظارت مستقیم مجلس مسائل زیست محیطی حل شود، نمی شود که برای کوچکترین مسائل زیست محیطی طرح سوال از رئیس جمهور مطرح شود.

احمدی در پایان افزود: با این رویه ای که سازمان محیط زیست کشور در پیش گرفته است باید با مبحث ایجاد اشتغال در کشور خداحافظی کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
nava یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:03

البته نظر ایشون طبق شنیده ها مرکزیت نوشهره که دراین صورت فرقی برای ما نمیکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد