نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

پیام تبریک دکتر فراهانی به مناسبت روز جانباز (رئیس دانشگاه پیام نورکل کشور).

پیام تبریک دکتر فراهانی به مناسبت روز جانباز

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته روز ولادت بزرگ پرچمدار نهضت سرخ کربلا حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانبازان سرافراز میهن اسلامی، به ویژه جانبازان عزیز دانشگاه پیام نور را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. روز جانباز به عنوان روز ایثار، شهامت، رشادت و دلاوری مردانی شناخته شده است که  آنان همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت دست یافتن به آرمان های والای اسلام عزیز، انقلاب شکوه­مند اسلامی و حفظ و حراست از آن گام های بلندی برداشتند.

 ما بر این باوریم جانبازان، قدرت ایمان خود را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری مؤثر در برابر زورمداران و زورگویان، بدل ساخته و در دفاع از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب که خود جانباز انقلاب اسلامی است، تا پای جان ایستاده اند.

جانبازان عزیز، ضمن تحمل رنج و درد جسمانی و شرایط سخت زندگی، با روحیه ای بسیار بالا، در خط مقدم جبهه تمامی اسلام در برابر تمامی کفر در عرصه های مختلف، ایستاده اند. آنان راست قامتان همیشه تاریخ اند.

جانبازان همچون نگینی بر تاریخ انقلاب اسلامی و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، می درخشند و صفحه های تاریخ و قلوب آزادگان به وجود آنان افتخار می کند.

بی شک، تجلیل و تکریم از جانبازان، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مایه بقاء و استحکام انقلاب اسلامی و خواسته امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ( دامت برکاته ) می باشد که وظیفه آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی است.

در پایان علو درجات امام راحل(ره)، صحت و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بهبودی کامل جانبازان عزیز را از خداوند متعال مسئلت دارم.


                                                                                   ابوالفضل فراهانی سرپرست دانشگاه پیام نور

نظرات 1 + ارسال نظر
کاسب سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 17:24

320میلیون تومان برای باسازی ونوسازی قبرستانهای تنکابن اختصاص یافت.
دولت تدبیر یا دولت مرده پرستی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد