نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

همایش 3روزه اکوتوریسم،جنگلداری شهری وطبیعت گردی باحضورچهره های ملی واستانی درهتل بزرگ شهرستان رامسر.

در نشست استاندار مازندران با اعضای انجمن جنگلبانی ایران، اهداف و نحوه برگزاری همایش بزرگ طبیعت گردی در شمال ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 به گزارش روابط عمومی استانداری، در این نشست هادی کیا دلیری، رئیس انجمن جنگلبانی ایران، گزارشی از نحوه برگزاری این همایش ارائه نمود و گفت : این همایش در محورهای شش گانه اصول و مبانی طبیعت گردی ، فرصت ها و چالش های طبیعت گردی ، زیر ساخت ها و ساز و کارهای طبیعت گردی ، طبیعت گردی و مردم محلی ، طرح های مدیریت جنگل و طبیعت گردی و مدیریت شهری و طبیعت گردی از تاریخ 93/3/21لغایت 93/3/23با همکاری شهرداری رامسر برگزار خواهد شد.
استاندار مازندران، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در مازندران، گفت : زیبایی جنگلهای شمال یک آرزوی ملی است و امروزه طبیعت گردی به یک فرصت مهم فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده است.
وی تاکید کرد : باید کار فرهنگی جدی صورت گیرد تا نگاه ما نسبت به جنگل و بهره برداری از آن تغییر کند و همه مردم، خود را در حفاظت از جنگل مسوول بدانند.
مقام عالی دولت در استان، تصریح نمود : جنگلها را باید با نگاه جدید دید و بهره گیری از جامعه دانشگاهی برای تحقق برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و توسعه ای، همیشه اثر بخش بوده است .
قابل ذکر است؛ همایش طبیعت گردی در شمال ایران با حضور چهره های ملی و استانی به مدت 3 روز در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
چت ایرانی دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 13:14 http://chatiranian.ir

سلام به چت روم ایرنی خوش امدید امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید. چت ایرانی محبوب ترین و بزرگترین چت روم ایران میباشید. با خضور شما دوستان در کنار هم بیشتر میتوانیم دوستیهایمان رو ابراز کنیم
www.chatiranian.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد