نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه درسپاه رامسر:فرهنگ دفاع مقدس باید درچهارچوب یک فرهنگ دینی تعریف شود .

به نقل ازسایت قلم جوان:همزمان با ایام شهادت حضرت جواد الائمه و امام محمد باقر زمزمه حضور 5 شهید گمنام در رامسر به گوش می رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر و تنکابن شامگاه امشب در حاشیه آماده سازی مصلی جواد الائمه جهت برگزاری مراسم اربعین 2 شهید گمنام در گفتگویی اختصاصی با قلم جوان از حضور 5 شهید گمنام بزودی در شهرستان رامسر خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری افزود : با پیگیری های مستمر و با تلاشهای و رایزنی های فراوان بالاخره به دستور سردار باقرزاده فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح 5 شهید گمنام به شهرستان رامسر اختصاص داده شد تا برنامه ریزی جهت تحوبل،استقبال ، تشییع و تدفین از سوی شهرستان انجام گیرد.

 وی با بیان اینکه 4 شهید گمنام در شهرستان رامسر آرام گرفته اند گفت : امیدواریم با حضوراین 5 شهید شهرستان رامسر فضای معنوی خود را مانند گذشته حفظ کند و بار دیگر مردم این شهرستان ولایتمداری و احترام به مقام بلند شهدا را به همگان به نمایش بگذارند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر با اشاره به ضرورت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در چهارچوب یک فرهنگ دینی تعریف شود و نه در یک چهارچوب جغرافیایی.

تسخیری در پایان از برگزاری اربعین 2 شهید گمنام با مداحی حاج محمود کریمی و سخنرانی علیزاده مدیرکل اوقاف استان روز پنج شنبه 18 مهر ماه خبر داد و گفت : این مراسم از ساعت 17:30 در مصلی بزرگ حضرت جواد الائمه رامسر آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد