نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

برنامه های اجراشده هفته دفاع مقدس ازسوی روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز رامسر.

"سلام خداوند و فرشتگان و پاکان عالم بر شهیدان و جانبازان و آزادگان و خانواده های صبور و فداکار آنان"

در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق " هفته دفاع مقدس "اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز رامسر ریاست،کارکنان و دانشجویان بسیجی این دانشگاه با برنامه های زیر سعی کردند یاد و خاطره دفاع مقدس را گرامی بدارند:

1-در اولین روز این هفته (یکشنبه 31، شهریور) دانشجویان و دانشگاهیان به دیدار خانواده شهید امید زندی از شهدای دانشجوی شهرستان رامسر رفتند و با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.و همینطور دیدار صمیمانه ای هم با جانباز جنگ تحمیلی آقای نادر جور ابراهیمیان و خانواده بزرگوارشان داشتند.

-در تمام این روزها دانشجویان بسیجی یک تابلوی سیار تحت عنوان "ایستگاه دفاع مقدس " در دانشگاه دایر کردند و مطالب جالبی را از یاد و خاطره شهدا ارائه دادند. 

3- در روز چهارشنبه 3/7/92 ریاست دانشگاه بهمراه تعدادی از مسئولین دانشگاه و نماینده ای از بسیج دانشجویی به منزل شهید سید احمد معافی از شهدای این شهرستان رفتند و با پدر شهید صحبتهای صمیمانه ای داشتند. 

4- در روز پنج شنبه 4/7/92 مراسم زیارت عاشورا همراه با نماز و باز گویی خاطرات دفاع مقدس توسط آقای مین باشی از رزمندگان و ایثارگران این شهرستان و با حضور ریاست،کارکنان و دانشجویان این شهرستان در. نماز خانه دانشگاه برگزار شد 

5- در روز شنبه 6/7/92 (آخرین روز هفته دفاع مقدس) تعدادی از کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه به شهر رودسر منزل شهید سیاوش رحیمی که از شهدای دانشجوی دانشگاه رامسر بودند رفتند و با همسر شهید دیدن کردند،سپس بهمراه همسر شهید به روستای محل تولد شهید رفتند و با مادر ایشان دیدار کردند.سپس به مسجد محل رفتند و پس از برگزاری نماز جماعت به غبار روبی مزار شهدای این روستا پرداختند.سپس پیش نماز مسجد حاج آقا قربانپور برای دانشجوها صحبت کردند و پس از خوشامد گویی ،سفارشهایی به جوانان کردند و یاد و خاطره شهدا و همینطور شهید رحیمی را گرامی داشتند 

روابط عمومی دانشگاه پیام رامسر

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 16:42 http://tamhatarini.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری وبلاگم لینک کن تا هر روز بهت سر بزنم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد