نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دکترشریعت نژاددرنمازجمعه تنکابن:من جزبه مردم وخدای مردم به کسی بدهکارنیستم وباکسی تعارف ندارم.

دکترشریعت نژاد نماینده مجلس درخانه ملت:بااستدلال،رفاقت وتعامل با مسئولان بالادست ازحقوق مردم دفاع می کنم.

دکترشریعت نژاد نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ازشهرهای تنکابن ورامسروعباس آباد دراین هفته نمازجمعه تنکابن شرکت کرده بود بااعلام این مطلب بیان داشت:من جزبه مردم وخدای مردم به کسی بدهکارنیستم وباکسی تعارف ندارم وبه دنبال تسویه حساب وتخریب کسی نیستم.وی ضمن قدردانی ازمردم که لایق دانستند وبه نمایندگی مجلس اوراانتخاب کردندبیان داشت:من درمراکزتصمیم گیری ازحقوق مردم به خوبی دفاع می کنم وحقوق مردم راکه سالها تضییع شده است به آنها بازمی گردانم 

.دکترشریعت نژاد درادامه بااشاره به وجود آب کافی وسرسبزی مثال زدنی درمازندران گفت:برخلاف برخی ازاستانها که ازاین نعمات برخوردارنیستند مشاهده می شودکه سهم سرمایه گذاری درمازندران به خصوص درتنکابن بسیارکم است وبه همین علت ازآب شرب سالم وبهداشتی برخوردارنیستیم وجوانان ما شغل ندارند واین درحالیست که استانهای کویری ازرونق زیادی برخوردارهستند وآب شرب سالم وبهداشتی برخوردارهستند همین آبی که جلوچشمان مردم به دریا جنوب می ریزد راشیرین می کنند وبه استانهای دیگرکه آب ندارند می فرستند.نماینده دمردم درخانه ملت درادامه بااشاره به توطئه های بی شماردشمن دربه زانودرآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به کسب موفقیت مردم درانتخابات 24خردادگفت:مردم ماباهوشیاری ازمیان کاندیداهای مختلف به اعتدال رأی دادند که تدبیرواعتدال وصراط المستقیم کارخردمندان وعقلااست وی درپایان گفت:من به این مردم افتخارمی کنم ودرمراکزتصمیم گیری مدافع آنها خواهم بود.دکترشریعت نژاد ازحجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه تنکابن که دید بسیارژرف وعمیقی به مسایل ومشکلات منطقه دارند وتاکنون قدمهای ارزشمند ودرخورتحسینی برداشتند قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد