نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

دکترشریعت نژاد:مهمترین معضل منطقه بیکاری است.

پس از پایان بازی فوتبال ایران و کره جنوبی که با برد شیرین ایران به پایان رسید. شمس الله شریعت نژاد نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع پیامبر اعظم ( بازار رامسر ) از مردم رامسر قدر دانی کرد.


وی در این سخنرانی بیکاری را از مهم ترین معضلات منطقه خواند و گفت : هرچه در توان دارم انجام خواهم داد. باید به مردم خدمت کنیم و منتظر نظرات و همکاری صمیمانه ی شما مردم خوب رامسر هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
درمد چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 22:23

به نام خداوند جان و خرد
برای عشقم جواهرده و بخاطر آنها که در آن آرامش می یابند.
سلام علیکم
پدیده شورا و مشارکت شهروندان در اداره محل زندگی و زیست خود از آرمانهای انقلاب بوده که در قانون اساسی تجلی وشرایط عینی و عملی آن دردوره اصلاحات توسط دولتمردان وقت به ثمر نشست.
چه روز پرخاطره ای برای من وشما در جواهرده بود که اولین انتخابات برای تشکیل پارلمان محلی را تجربه می کردیم و امیدوار بودیم تا بطور رسمی مدیریت آنرا برعهده منتخبین خود بگذاریم .
شورو شوق انتخابات در تعداد کسانی که خود را نامزد نمایندگی شورا نمودند میتوان بازخوانی نمود. درزمان تبلیغات نیز درکنارهم بودن را تجربه کردیم . رقایت و رفاقت را توامان کردیم و تلاش داشتیم تا با حفظ اخلاق ، ضمن عرضه دیدگاههای خود صادقانه آراء شما عزیزان را جذب نماییم .
اگرچه بعضی از رخدادها ی ناخوشایند ، تلخی هایی را به کام ما نشاند ؛ اما آنچه مهم است ، منافع میان مدت و دراز مدتی است که شامل همه ما خواهد شد . امیدوارم که با پیگیری توسط مدیران شهرستان واستان ، این را فرصت طلایی برای ما رقم خورده و بامیزان مشارکت فوق انتظار ی که به هر دلیل و روشی پدیدار گشت ، شاهد تبدیل روستا ی جواهرده به شهر جواهرده بوده و از مواهب توسعه آن برخوردار شویم.
اکنون، با توکل بر خدا و با حضور شما مردم قدرشناس در انتخابات ریاست جمهوری ، فصلی تازه و سرشار از امید در تاریخ معاصر ایران با خلق شما و مردم گرانمایه ایران رقم خورده است ، و نقش شما نیز در این حماسه که با رای بالابه رئیس جمهور منتخب تان جناب آقای دکتر حسن روحانی تبلور یافته است .
اینجانب ضمن تبریک به همه مردم بابت حضور و شرکت فوق انتظار در انتخابات پارلمان محلی ، مجلس و ریاست جمهوری ، وبا رای اعتماد به رئیس جمهور تدبیر و امید ، که اعتدال را شاخصه انتخابتان قرار داده اید . پیام آور این است که می بایست بر هر کاری تدبیر کرد و امید وار بود ، الهام بخش من و شما باشدکه دیگر نباید بد اخلاقی ها را با بد اخلاقی پاسخ داد .
لذا اینجانب از تک تک شما سروران حماسه آفرین در صحنه سیاسی انتخابات تشکر کرده و از آنانی که به من اعتماد کردند نیز تقدیر ویژه می نمایم ، و درراستای نگاه دولت تدبیر و امید و اعتدال رئیس جمهور منتخب ، ضمن آرزوی موفقیت برای آنانی که به هردلیل بر جایگاه عضویت شورا ی جواهرده نشسته اند ، قدردان آن دسته شهروندان اصلی جواهرده که به دلایلی خود برآن واقفید که امکان حضور واقعی ازایشان را ممکن و مقدور نگردیده است باشید.من بعد چنان تدبیر کنید که امید برای تحقق جواهردهی با موقعیت جهانی و پراز شور ونشاط و زیبایی و زیست محیطی پاک تر در کنار مردمی سالم و با نشاط و مومن و با وقار فراهم گردد.

جلیل پورمنصوری
کاندیدای اولین دوره شورای اسلامی جواهرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد