نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

گفتگوی اختصاصی حسن فیلی نامزد انتخابات شورای شهررامسربانفوذ قلم.

حسن فیلی  گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.


امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان از وظایف شوراهاست

حسن فیلی یکی از شهروندان رامسری است که در گفتگویی در خصوص اهمیت جایگاه شوراهای شهربه پژواک رامسر گفت : وقتی مقداری پول نزدمان است و آن را برای امانتداری به افرادی امین و پاک دست تحویل می دهیم در خصوص انتخاب شوراهای شهر نیز باید به دنبال افراد پاک دست باشیم تا شهر را به آنها تحویل دهیم و از آنها در جهت توسعه شهر کمک بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شهر رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری است و همه ساله رامسر میزبان خیل کثیری از مسافران می باشد اظهار داشت: استفاده درست از صنعت توریسم و گردشگر می تواند عمده مشکلات اقتصادی مردم منطقه را برطرف سازد و این تنها با یک برنامه ریزی صحیح و مدیریت قوی امکان پذیر است .

 وی در ادامه این مبحث افزود: برنامه ریزی و طراحی سازوکار مناسب برای جذب بیشتر دانشجو در دانشگاههای شهرستان نیز می تواند برای مردم و شهر درآمدزا باشد .

فیلی اظهار داشت: شورای شهر باید دارای کمیسیون های فعالی باشد و این کمیسیون ها باید در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهری گام بردارد و در همه موارد از این کمیسیونها می توان حقوق مردم را پیگیری نمود .

وی گفت: شورا باید در مسائل فرهنگی و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی هزینه کند و ما می توانیم با احداث نمایشگاه های دائمی در باغ 30 هکتاری هم کسب و کار را رونق دهیم و هم با این تدبیر اشتغال ایجاد نمائیم .

وی در ادامه گفت: چرا با ایجاد یک باغ وحش در پشت هتل که سابقاً نیز چنین مکانی در آنجا قرار داشت توریست و گردشگر را برای بازدید به آن سمت هدایت نمی کنیم  و در کنار این موضوع با ایجاد نمایشگاههای گل و گیاه، راه اندازی سینما، تئاتر و ... چهره شهر را از خستگی و کسلی بیرون آوریم؟

فیلی با اشاره به اینکه اصل و بنیان همه کارها توجه به حقوق مردم است افزود: برخی سمتها به اشخاص جایگاه می دهد و برخی جایگاه ها و سمت ها به افراد و در این خصوص من دوست دارم افراد منتخب شورا به جایگاه شورا اعتبار ببخشند .

این شهروند رامسری در خصوص شورای شهر گفت:منتخبین مردم در شورای شهر نباید از مردم غافل شوند و همیشه در بین مردم باشند و باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم با رأی های مستقیم خود به آنها هویت بخشیدند .

وی گفت: شورا نماینده مردم است و مردم باید با آنها رابطه مستقیم داشته باشند و اگر مردم اعضای منتخب خود را در بین خود ببینند به آنها اعتماد کرده و همکاری بیشتری نمایند .

 فیلی در بخش دیگری از مصاحبه گفت : می توان در خصوص انجام کارهای عمرانی به کارشناسان خبره و کاردان مراجعه نمود تا تحولات چشمگیر در شهر به وجود آورد .

وی گفت: امانتداری و رعایت کامل حقوق شهروندان باید مدنظر منتخبین مردم در شورا باشد.

فیلی در پایان گفت:انشاا... با تشکیل شورائی تأثیرگذار و اراده ای استوار و شکست ناپذیر و با حمایت مردمی فهیم و ارزشمند و با تلاش بیش از پیش مسئولین ، شهر رامسر عروس شهرهای ایران دوباره احیاء خواهد شد.

نظرات 16 + ارسال نظر
ارمان پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:29

همش حرفای تکراری چقدر باید این شعار ها رو بشنویم

سخت سر پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:33

آقای فیلی قصد و هدف شما از کاندید شدن چیست؟ غیر از این است که میخواهید سری در میان سرها داشته باشید. درست است که اکنون سواد در مملکت ما خیلی ملاک نیست اما آیا خودتان حداقل سواد ورود به عرصه سازندگی یک شهر را دارید؟ اعتماد به نفستان تحسین برانگیز است اما کاذب!

شأن قلم پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:37

خیلی جالب است مهندس دکتر وکیل و هر آنچه که هستی و ما نمیدانیم چه! شما هنوز در عرصه زندگی شخصی و شغل فردی نتوانسته اید موفقیتی را به اثبات برسانید آنوقت بر چندین بعد مختلف از عملکرد شهری متمرکز شده اید؟

شهر من پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 14:40

گرچه حرفات زیاد آرمانیه و خیلی هایش زاده تخیل اما باز هم هواتو داریم حاج حسن فیلی

با سلام
خوشحال میشیم برای دیدن وبلاگمون بهمون سر بزنین

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 11:58

این حسن فیلی توزندگی شخصی خودش مونده.اگه نبود حمایتهای باباش تاحالا معلوم نبود زندگیش چه وضعی پیدامیکرد.اقای برفی مگه زندگی مردم مسخره شماست اینجور یه کلاغ چل کلاغ میکنین؟

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:09

محرابی وببری هم منصرف شدند.

بامرام یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 02:24

با سلام و عرض ادب و به کوری چشم دشمن حسن فیلی رو بلند میکنیم تا اثبات کنیم که هنوز مرام در وجودمون هستش تا کسی رو که عمرش رو صرف افتخار آفرینی و سربلندی برای شهرمون کرده حمایت کنیم . حسن جان حمایتت می کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 13:33

حسن فیلی رو بلند می کنید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 14:05

همه کاندیداهای محترم از پس زندگی خودشون مونده اند این آقا هم یکیش چرا گیر میدین؟

علی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 17:30

برای بعضیا متاسفم که هنوز درک و فهم این ندارن این مرد پر افتخارترین ورزشکار رامسری هستش که در یک رشته المپیکی غیر توپی سالها قهرمان کشور بوده
این مرد اگه توی شهر دیگه ای بود شک نکنید که قهرمان جهان و حتی المپیک دور از دستانش نبود.
جودو رامسر سالهاست که جور کشه ورزش رامسر هستش!!!
این همه قهرمان کشور و استان توی این هیئت هستش!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 22:05

میشه بفرمایید چه افتخار آفرینی که برای شهر موثر بوده؟ ایشون یک عمری رو صرف مفت خوری کرده. بعید میدونم در کل عمرش یک ساعت کار کرده باشه. نصف عمرش خواب بوده. بلندش کنید مگسان دور شیرینی

علی دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 01:33

افتخاراتش چندین بار قهرمان کشور شده و کلی قهرمان ایران و استان تحویل جامعه داده!!!
هیئت جودو رامسر موفق ترین هیئت ورزشی رامسر و شما که و البته معلومه حسابی از شرمنگی شما قبلا در اومده.حالا شما می تونید خودتونو معرفی کنید که به شما بگیم که قضیه مگس و شیرینی چیه!!

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 22:21

احتمالا منظور اقای فیلی از "کارشناسان خبره و کاردان" این عزیزانی نیستند که در اطراف خود دارند. اگر ایشان مقام و افتخاری در جودو دارند انوقت لطفا بفرمایید نقش جودو در اداره یک شهر چیست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 22:25

سلام بر صداقت و آرامش. نزنید همدیگرو به عقاید هم احترام بگذارید

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 00:15

یا ابالفضل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد