نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

کدامیک ازنامزدهای زیراصلح وپیروزانتخاباتند،لطفاً نظردهید.

 

1=گوهررستمی         2=قلی پور 

 

3=پوررستمی           4=گلدشتی                          5=ببری 

باسلام وعرض ارادت خدمت همه مخاطبین وبلاگ نفوذ قلم،امید وارم بااطلاع رسانی وآگاهی بخشی ،همه مابتوانیم نامزد اصلح راتشخیص داده ودر24خرداد نیزبامشارکت بالای سیاسی به تکلیف خود عمل نموده ودرراستای آن شهری توسعه یافته وپیشرو راباانتخابی درست تجربه نمائیم.به نظرشما کدامیک ازنامزدهای ذکرشده برای این عرصه مهم که به دست شما مردم فهیم رقم خواهد خورد اصلح وپیروزانتخاباتند.باما همراه باشید دراین نظرسنجی،انتخاب کنید ونظردهید.این نظرسنجی به ترتیب برای سایرنامزدها نیزاجراخواهد شد.

 

۶=کاظم زکی

نظرات 7 + ارسال نظر
اثیرالدین اخسیکتی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 23:10

ببری بهترین گزینه برای شورای شهر است و با وجود او دیگر به کس دیگری نیاز نداریم و من به او تک رأی می دهم و شما هم همین کار را بکنید تا شهر ما پیشرفت نماید و به استان تبدیل شود

باسلام.دکتر جدی جدی می گید یاشوخی می کنید.ببینیم خدا وخلق خداچه می خواهد،هرآنچه که خیراست انشاءالله اتفاق خواهد افتاد.باتشکر.

بی طرف چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:24

باانتخاب این افراد باید فاتحه رامسر رو خواند وبه شهرهای همجوار نقل مکان کرد.

باسلام.عزیزم آنقدربدبین مباش.این دوستان آنقدرهم که شماعینک بدبینی زدید به چشم بد نیستند وانشاءا...به اعتماد شمامردم فهیم خیانت نخواهند کرد.باتشکربه امید انتخاب اصلح در24خرداد.

رامسری چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:28

اینها ازکدام قبرستونی اومدن میخوان سرنوشت شهر رو دردست بگیرند. مگر اخرالزمان شده به تازه بدوران رسیده ها رای بدیم.
خدمت کیلویی چنده ؟ بچسب به جیبت.

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:10

به اقای قلی پور رای بدیم که تمام زمینها رو توشرقی ۱۸ و۱۷ تغییر کاربری داده وتو رامسر به یک کلاهبردار مشهور شده.یا گوهررستمی که این اواخر جاسوس اطلاعات شده بود زیراب الباقی اعضا شورای شهر رامیزد.

دوست عزیزضمن تشکرازشما باید یاد بگیریم که هم دیگرراتخریب نکنیم،اگرآقای قلی پورزمینها راتغییرکاربری داد این امکان درقانون پیش بینی شده وایشان براساس قانون تغییرکاربری داده ویااینکه دراجرای قانون ضعف نظارتی وجود دارد.دوست عزیزبدان که بارکج به سرمنزل مقصود نخواهد رسید وهیچ چیزدراین دنیای فانی بی حساب وکتاب نیست.هرکس باید پاسخگوی اعمال خود باشد وقطع یقین مردم همه رامی شناسند وبه چه نیتی می خواهند به شورابروند.خودت راناراحت نکن وانشاءا...همه باهم در24خرداد دست به یک انتخاب شایسته بزنیم.موفق باشید.

دلتنگ چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:57

شورا فردی را میخواهد که دل نترس داشته سرد و گرم چشیده و دانش ان کار را داشته باشد. جوان بودن خوب است اما در جایی مثل شورا تجربه ارجحتر است لذا اقایان گوهر رستمی و قلی پور بیشتر میتوانند موثر باشند

فرمایش شمارادرنترس بودن ودانش کارراداشتن وسردوگرم روزگارراچشیدن وتجربه داشتن رانیزحقیرهم برای عضویت درشورامی پسندم،انشاءا...ماهم دعا می کنیم هرعزیزی که شایسته ترمی تواند به این مردم صبورخدمت نماید خداوند باری تعالی به اوکمک نماید.به امید انتخابی شایسته برای فردایی بهتر.پایدارباشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:20

همه مثل هم اند. فکر جیبشون هستند و بس. هر کسی بره شورا 4 سال دیگه برین لیست دارایی ها و زمین هایی را که خریده ببینید و با امروزشان مقایسه کنید. همه رامسر را ویران خواهند کرد. و جیبشان را آباد متاسفانه.

ئ جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 19:49

فقط میخوام یچیز بگم
شمایی که فقط فکر جیبتی بذون که همین اعضای شورا الان 8 ماهه حقوق نگرفتن
کوته نظری خودتون رو میرسونه که فرهنگ نظر سنجی رو ندارین
اسماعیل گوهررستمی اگه جاسوس بود آلان اینجا نبود
اگه جاسوس بود یه قدم براش برنمیداشتن اعضای دیگه
حالا خوبه مال و منال نداره وگرنه از دست شما چه باید میکرد
خداروشکر که پیش خدا سربلنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد