نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

نفوذ قلم

وبلاگ اطلاع رسانی،تحلیلی،علمی،فرهنگی،سیاسی،خبری و...

تنورداغ انتخابات مجلس درشهرستان رامسروتنکابن.

شمال نیوز: دو روز نخست از ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر با حضور کاندیداهای شناخته شده و مطرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در تنکابن، دو روز نخست از ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر با حضور کاندیداهای شناخته شده و مطرح آغاز شد.

بهروز ماچیانی،درویش علی شمس،فرشید همتی و غلامرضا مشایخی از جمله افرادی بودند که در این روز ثبت نام کرده و نشان دادند که عزم جدی برای پیروزی در این انتخابات دارند.

علی شمس ،نخستین فردی بود که در لحظات ابتدایی در فرمانداری تنکابن حضور پیدا کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

وی که با اعتماد به نفس خاصی سخن می گفت حضور پرشور در انتخابات را نشانه حماسه سیاسی ملت و به تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال دانسته است.شمس «قلب فرد فرد مردم شهرستان های تنکابن،رامسر و عباس آباد را دفتر تبلیغاتی خود عنوان کرده است.»

بهروز ماچیانی یکی دیگر از کاندیدها می باشد که اگرچه در مرحله نخست(اسفند 90) تایید صلاحیت نشد، وی معتقد است که نقش بسیار بارز و انکارناپذیری در انتخابات خرداد 92 دارد؛ به گونه ای که می تواند اصلی ترین نقش را برای فرد پیروز بازی نماید.

دیگر نامزد این انتخابات، دکتر فرشید همتی است. وی از چهره های شاخص اصلاح طلب در غرب مازندران بوده و به امید تایید صلاحیت و حضور در مجلس پای به عرصه انتخابات گذاشته است. همتی در حال حاضر در شهرستان رامسر چشم پزشک است.

غلامرضا مشایخی فرماندار سابق تنکابن و گرایش به طیف اصولگراست نیز یکی از چهرها در این دوره از انتخابات است که روز گذشته نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

خبری که دیروز و امروز دهان به دهان بین خبرنگاران می چرخید احتمال شکل گیری آرایش انتخاباتی جدید و ائتلاف چند نفر از کاندیداها بود. از قرار معلوم این ائتلاف تحت عنوان 1+4 و یا 1+5 شکل خواهد گرفت.اخبار تایید نشده حکایت از آن دارد که چند نفر از کاندیداها قصد دارند با یکدیگر ائتلاف کرده و در دقیقه 90 آن 4 یا 5 نفر به نفع یکی از اعضا کناره گیری کنند تا آرای سایر افراد به سوی کاندیدای مورد نظر سرازیر شود.

دو روز از آغاز ثبت نام گذشته و هنوز هم افراد بسیاری در انتظار ابوالفتح نیکنام، شمس الله شریعت نژاد، جمشید حجتی نیا و... هستند تا تنور این دوره از انتخابات مجلس داغتر و داغتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد